کارخانه تولید روفرشی زرکدار یزد

کارخانه تولید روفرشی زرکدار یزد

اگر قصد خرید از کارخانه تولید روفرشی زرکدار یزد را دارید. بافندگی مهام به عنوان تولید کننده انواع روفرشی در شاهدیه یزد قادر است انواع محصولات مورد نیاز شما را در سایز و رنگ های مختلف و قیمت های مناسب برای شما تامین نماید.

 

کارخانه تولید روفرشی زرکدار یزد

تولید روفرشی زرک دار

 

روفرشی های زرک دار از جمله مدلهای جدید روفرشی ها می باشند. و ظاهر بسیار زیبایی دارند. و با استفاده از دستگاه های 4 جاکارد بافته می شوند. این مدل روفرشی ها دارای نخ های مخمل و نخ های زرکدار می باشند. کیفیت بافت و رنگ روفرشی ها به کارخانه ها و بازار هدف بستگی دارد.

 

کارخانه تولید روفرشی زرکدار یزد

 

اگر شرکتی از نخ های باکیفیت و به میزان زیادی استفاده کند.  روفرشی ها بافت بهتری به خود می گیرند. و قیمت آن ها بیش تر می شود. که ارزشش را دارد.  در صورتی که اگر شرکتی برای تولید روفرشی ها از نخ های نامرغوب استفاده کند. محصول کیفیت خوبی به خود نمی گیرد. و قیمت آن نیز ارزان تر می شود.

 

روفرشی های زرکدار در رنگ و طرح های شیکی به بازار ارسال می شوند. و مشتریان براساس مکان و دکوراسیونی که دارند. انواع روفرشی های یزد را در طرح و رنگ های متنوع آن خریداری می کنند. فروش روفرشی ها علاوه بر بازار داخلی در کشور هایی مانند عراق و پاکستان و افغانستان و ارمنستان نیز صادرات می شوند. و ماهانه حجم زیادی از روفرشی ها را به کشور خود وارد می کنند.

 

انواع طرح روفرشی زرکدار یزد

طرح روفرشی زرکدار شیک

 

روفرشی های زرکدار طرح گلی یا افشان بسیار پرفروش می باشند. و گل های بسیار زیبایی در سرتاسر روفرشی بافته شده است. این مدل روفرشی ها طراحی جذابی دارند. و در سمت غرب کشور فروش خیلی خوبی را به خود اختصاص می دهند.

 

کارخانه تولید روفرشی زرکدار یزد

 

تمام طرح های روفرشی زرکدار در سایز های 1.5 و 3 و 6 و 9 و 12 متری تولید می شوند. و از آن جایی که مواد اولیه مرغوبی در آن ها به کار می رود. در صورتی که کثیف شوند. به راحتی از طریق پاک کننده ها قابل شستشو می باشند.

 

ویژگی روفرشی زرکدار

کاربرد و خصوصیات روفرشی های زرکدار

 

روفرشی های زرک ظاهر جذابی دارند. به همین جهت بیش تر در فضا های لوکس به کار می روند. بافت این مدل روفرشی ها از بهترین نخ موجود در بازار می باشد. و از آن جایی که با استفاده از دستگاه های 4جاکارد بافته می شوند. به همین جهت بافت آن ها عالی است . و در دراز مدت بافت آن ها تغییری نمی کند. و کیفیت خود را حفظ می کند.

 

در خصوص کاربرد های روفرشی زرکدار باید بگویم که خانوار ها در هر جایی از این روفرشی ها استفاده می کنند. و کیفیت روفرشی ها رابطه ی مستقیمی با نوع نخی که در فرایند تولید آنها به کار می رود. دارد

 

کارخانه تولید روفرشی زرکدار یزد

 

نخ مخمل در حال حاضر از بهترین نخ های موجود در بازار می باشد. و کارخانه های تولیدی روفرشی از این نخ ها استفاده های زیادی می برند. و کیفیت روفرشی های خود را ارتقاء می دهند.

 

در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیش تر در خصوص خرید و فروش روفرشی زرکدار و کشدار و ابریشم مهام بافت می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.  

 

عابدین زاده

09140908784

09137325660

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 2 =

خانه درباره ماتماس با ما