خرید روفرشی کشدار یزد

خرید روفرشی کشدار یزد

برای فروش و خرید روفرشی کشدار یزد و اطلاع از محصولاتی که در شرکت مهام خرید فروش می شوند. مشاوران شما را در زمینه ی قیمت روفرشی ها و رنگ های آن ها راهنمایی کنند. و دفتر مرکزی شرکت مهام در شاهدیه یزد قرار گرفته است. و روفرشی ها را از یزد ، مستقیم از کارخانه برای شما خریداران عزیز ارسال می کنیم.

 

خرید روفرشی کشدار یزد

فروش روفرشی کشدار

 

روفرشی های کشدار قبلا به صورت وارداتی به ایران وارد می شدند . و این محصول در ترکیه در حجم زیاد تولید و به ایران وارد می شدند. و با توجه به اینکه ایرانی ها دانش تولید آن را نداشتند. برای همین روفرشی ها را از ترکیه وارد می کردند. در حال حاضر شرکت تولیدی مهام یزد و برخی شرکت های دیگر روفرشی های کشدار را با قیمت مناسب تر و هم چنین کیفیت بهتر تولید می کنند.

 

برای خرید روفرشی کشدار باید با مدیر فروش مجموعه مهام تماس بگیرید. و در خصوص کیفیت و جنس روفرشی ها و هم چنین نرخ هایی که در بازار خرید و فروش می شوند. به اطلاعات بیش تری دسترسی داشته باشید. کاور های فرش از پارچه ای به نام مخمل یا شنل نانو بافته شده اند. و بافت آن ها متراکم و ریز باف می باشد. که با لمس کردن آن ها متوجه ظرافت نخ های آن خواهید شد.

 

خرید روفرشی کشدار یزد

 

فروش روفرشی های کشدار در سراسر کشور با استقبال خوبی همراه بوده است . و با توجه به اینکه یک محصول جدید در بازار به حساب می آید. به همین جهت در دکوراسیون منازل کاربرد زیادی دارند.  و با توجه به اینکه قیمت فرش ها بسیار زیاد شده است . و خانوار ها قادر به خرید فرش های گران قیمت نمی باشند. خرید کاور فرش برای خریداران صرفه اقتصادی بهتری را به همراه خواهد داشت.

 

قیمت فروش روفرشی کشدار یزد

قیمت کاور فرش یزد

 

قیمت روفرشی کشدار به نوع پارچه و رنگ هایی که در چاپ آن ها به کار می رود. بستگی دارد . کارخانه ها هر چقدر از پارچه های بهتری استفاده کنند . و رنگ های با کیفیت تری در فرایند تولید خود به کار ببرند. قیمت روفرشی ها نیز افزایش می یابد و این محصول با کیفیت بالا تری بدست شما می رسد. که ارزشش را دارد.

 

اگر به دنبال خرید کاور فرش باکیفیت هستید. شرکت مهام در زمینه تولید و عرضه آن به سراسر کشور فعالیت می کند. و در حال حاضر روفرشی ها را با بهترین کیفیت و قیمت در اختیار خریداران قرار می دهد. و از آن جایی که روفرشی های شرکت  کیفیت و جلوه خیلی خوبی دارند. به همین جهت مورد توجه خریداران زیادی در سراسر کشور قرار گرفته اند.

 

خرید روفرشی کشدار یزد

 

کیفیت روفرشی های کشدار از اهمیت بالایی برخوردار است. در هنگام خرید مواظب باشید که روفرشی از نوع پلی استر و نازک نباشد. چون برخی از کارخانه ها روفرشی ها را با کیفیت پایین تری به بازار عرضه می کنند. و این نوع روفرشی ها قیمت ارزان تری نیز دارند. که اصلا مقرون به صرفه نمی باشد.

 

انواع روفرشی کشدار باکیفیت یزد

روفرشی کشدار یزد انواع

 

کاور های فرش شامل تنوع بالایی از طرح و رنگ های شیک می باشند. که توجه خریداران زیادی را به خود جلب می کنند. و امروزه در سایز های 6 و 9 و 12 متری به بازار عرضه می شوند. تا خانوار ها طبق سایز فرش خود روفرشی های کشدار را خریداری نمایند.

 

جهت اطلاع از قیمت روفرشی های یزدی کشدار در بازار و مشاوره در خصوص خرید و فروش آن ها با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید .

 

عابدین زاده

09137325660

09140908784

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 2 =

خانه درباره ماتماس با ما