فروش روفرشی مخمل عمده

فروش روفرشی مخمل عمده

خرید و فروش روفرشی مخمل عمده در بافندگی مهام در تعداد زیاد انجام می گیرد. برای اطلاع از قیمت و مشاهده ی روفرشی های مهام یزد در سایز های مختلف با ما در تماس باشید.

 

روفرشی مخمل مهام یزد

فروش روفرشی مخمل عمده

 

روفرشی های مخمل از اولین روفرشی هایی هستند . که برای اولین بار در شاهدیه یزد بافته شدند . و با استقبال خیلی زیادی از جانب مشتریان روبه رو شدند. و تا کنون در بین مشتریان به خوبی جا افتاده اند. و فروش خوبی در بازار دارند . و غیر از بازار های داخلی در بازار های های خارجی نیز فروش بالایی را به خود اختصاص داده اند.

 

فروش روفرشی مخمل عمده

 

رنگ بندی روفرشی های مخمل در 5 یا 6 رنگ شیک می باشد. و تمام طرح های آن ها براساس مدل های فرش طراحی شده است. به همین جهت خانوارها از این نوع روفرشی ها بدلیل قیمت مناسبی که دارند . در مکان های مختلف مورد استفاده قرار می دهند. و کاربرد روفرشی ها امروزه خیلی زیاد شده است . و هر روز به رنگ و مدل های آن ها اضافه می گردد.

 

روفرشی های مخمل ساده در شرکت مهام به صورت عمده به فروش می رسند. و نماینده های ما در سراسر کشور محصولات ما را توزیع می کنند. سایز بندی آن ها 1.5 و 3 و 6 و 9 و 12 متر است . و معمولا خریداران با توجه به سلیقه و دکوراسیونی که دارند. روفرشی ها را در سایز های متنوع سفارش می دهند. و از آن ها در منازل و حتی خارج از منزل استفاده می برند.

 

قیمت عمده روفرشی مخمل ساده

قیمت روفرشی مخمل یزد

 

اگر فروشنده روفرشی انواع هستید. و از واسطه و بنک دار ها روفرشی های عمده خود را خریداری می کنید. کارخانه مهام قادر است تمام طرح های روفرشی ها را با قیمتی مناسب و بدون هیچ گونه واسطه بدست شما برساند. و تمام روفرشی ها از لحاظ کیفیت و رنگ بندی در شرکت ما به صورت ضمانت فروخته می شوند.

 

فروش روفرشی مخمل عمده

 

روفرشی های مخمل 3رنگ در قیمت های معینی تولید می شوند. و اگر از نخ بیش تری در فرایند تولید روفرشی ها استفاده شود. که تراکم روفرشی بیش تر شود . و وزن آن سنگین تر گردد. قیمت روفرشی نیز افزایش می یابد. روفرشی های مخمل به طور میانگین در وزن های 5 تا 6 کیلویی به فروش می رسند. و خریداران بیش تر این نوع روفرشی ها را خریداری می کنند.

 

مشتریانی که روفرشی ها را عمده و در تعداد بالا از ما خریداری می کنند. شرکت مهام برای آن ها تخفیف هایی را در نظر می گیرد. و  روفرشی ها را در سایز هایی که آن ها سفارش داده اند. برای مشتریان ارسال می کند. برخی مواقع روفرشی هایی که خریداران سفارش می دهند در داخل انبار موجود نمی باشند. و کارخانه مهام برای اینکه روفرشی ها را در اسرع وقت برای خریداران خود ارسال کند. طبق سفارش آن ها روفرشی ها را می بافد و ارسال می کند.

 

انواع روفرشی مخمل کارخانه

کارخانه روفرشی مخمل 3رنگ

 

روفرشی های مخمل در انواع و مدل های مختلفی تولید می شوند. و از قدیم در بین خانوار ها جایگاه خوبی پیدا کرده اند. و روفرشی های مخمل در سایز های کوچک و بزرگ در بازار موجود می باشند. و خانوار ها در تمام فضا های منزل خود از این محصول استفاده می کنند.

 

مدل روفرشی های مخمل به گونه ای طراحی شده است. که افراد به راحتی در فضا های مختلف از آن استفاده می کنند. و بافت این مدل روفرشی ها به زودی کثیف نمی شوند. و ماندگاری خیلی بالایی در دراز مدت دارند.

روفرشی های ابریشم و زرکدار و مخمل 3رنگ با کیفیت و درجه۱ در سایز های استاندارد و در طرح های شیک در شرکت مهام بافت یزد تولید می شوند .

 

برای اطلاع از قیمت عمده طرح های جدید روفرشی زرکدار و بدون زرک ابریشمی و هم چنین سیاست فروش شرکت می توانید با واحد فروش ما در تماس باشید.

 

عابدین زاده

09140908784

09137325660

www.milladtrade@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 4 =

خانه درباره ماتماس با ما