کارخانه روفرشی مهام بافت

کارخانه روفرشی مهام بافت

کارخانه روفرشی مهام بافت در حال حاضر به مشتریان و نماینده های خود در سراسر کشور انواع روفرشی ها را با قیمتی مناسب و با کیفیتی عالی ارسال می کند. و تمام محصولات خود را با قیمتی منصفانه بدست خریداران عزیز ارسال می کند.

 

فروش روفرشی مهام یزد

کارخانه بافندگی روفرشی مهام

 

بافندگی مهام یزد یکی از شرکت های تولیدی انواع روفرشی می باشد. که در شاهدیه یزد واقع شده است. و انواع روفرشی ها را در ابعاد مختلف و در رنگ بندی شیک تولید و به بازار هدف می فرستد . روفرشی های مهام طرح های بسیار شیکی دارند. و شامل روفرشی های زرکدار ، کشدار ، مخمل و ابریشم در وزن های مختلف می شوند.

کارخانه روفرشی مهام بافت

 

اگر روفرشی ها را از دست دو خریداری می کنید. و پول بیش تری بابت خرید روفرشی ها می پردازید . این عامل سبب می گردد روفرشی ها را با قیمت بالاتری به مصرف کننده ها پیشنهاد بدهید. و بعد از مدتی فروش شما کاهش یابد . و همکاران شما ممکن است همین روفرشی ها را با قیمت پایین تری به مصرف کننده های خود بدهند. و این کار بازار هدف شما را خراب می کند.

 

برای اینکه روفرشی ها را با قیمت مناسب تری بدست مشتریان خود برسانید. باید روفرشی ها را مستقیم از کارخانه دار خریداری نمایید. با این کار هم ارتباط بهتری بین شما و کارخانه شکل می گیرد. و هم اینکه روفرشی ها را با قیمت ارزان تری می خرید . که به روند فروش شما کمک چندانی می کند. و هزینه های شما را کاهش می دهد.

 

 

قیمت روفرشی های مهام

قیمت روفرشی کارخانه مهام

 

 

روفرشی های مهام بافت در مدل های مختلفی تولید می شوند. و هر کدام از آن ها بافت و قیمت مختص به خود را دارند.  روفرشی های مخمل 3 رنگ ارزانترین روفرشی های بازار محسوب می شوند. و طرح آن ها ساده است . با این وجود فروش خیلی خوبی در برخی از نقاط کشور و حتی کشور های همسایه دارند . قیمت فروش روفرشی های مخمل مقرون به صرفه است. و هر خریداری به راحتی آن را خریداری می کند.

 

کارخانه روفرشی مهام بافت

 

از انواع دیگر روفرشی های مهام ، روفرشی های زرکدار هستند . این مدل روفرشی ها از ترکیبی از نخ زرک و نخ مخمل بافته شده اند . و بافت آن ها تراکم خیلی خوبی دارد. نخ های زرکی که در روفرشی ها بافته می شوند . جذابیت و جلوه بهتری را به روفرشی ها می بخشند. و نسبت به روفرشی های مخمل گران قیمت تر می باشند.

 

نوع دیگر روفرشی های مهام ، روفرشی های ابریشمی هستند. که جزو گران ترین روفرشی های شرکت مهام یزد می باشند. و نخ هایی که در بافت این مدل روفرشی ها استفاده می شوند . از با کیفیت ترین نخ های موجود در بازار می باشند. و با لمس بافت آن متوجه ظرافت و لطافت آن خواهید شد. و اینکه چقدر رنگ ها و طرح ها به صورت ریز نقش و زیبا در کنار هم قرار گرفته اند.

روفرشی مهام بافت یزد

روفرشی مهام

 

صنایع بافندگی مهام یزد تولید کننده انواع روفرشی مخمل و زرکدار و ابریشم در ابعاد مختلف می باشد. و در حال حاضر روفرشی های خود را در رنگ بندی طوسی و سرمه ای و کرم و زرشکی و آبی و قهوه ای به بازار عرضه می کند .

کارخانه روفرشی مهام بافت

 

مشتریان و خریدارانی که به صورت ثابت با ما کار می کنند. یا تازه با شرکت ما آشنا شده اند. با خیالی راحت روفرشی های مدنظر خود را در کیفیت و قیمت مناسب خریداری می کنند.

 

برای گرفتن نمایندگی فروش محصولات مهام بافت یزد و گرفتن لیست قیمت روفرشی ها با مدیر مربوطه تماس حاصل فرمایید.    

 

عابدین زاده

09140908784

09137325660

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + 15 =

خانه درباره ماتماس با ما