خرید روفرشی از کارخانه مهام

خرید روفرشی از کارخانه مهام

به واسطه حجم تقاضای خریداران خارجی و داخلی برای  خرید روفرشی از کارخانه مهام و سایر کارخانه ها تعداد کارخانه های تولید روفرشی در استان یزد روز به روز در حال بیش تر شدن است . و فروش و خرید انواع روفرشی ها توسط تجار و شرکت های بازرگانی افزایش یافته است.

 

خرید روفرشی از کارخانه مهام

 

کارخانه روفرشی مهام بافت

 

روفرشی ها چند رنگ شیک و متنوع دارند. و رنگ های سرمه ای و طوسی و کرم از همه پرفروش تر می باشند. به گونه ای که اغلب سفارش خریداران ما را این رنگ ها شامل می شوند. و در تمام شهر های ایران مشتری های خاص خود را دارند.

 

خرید روفرشی از کارخانه مهام

 

فروش روفرشی ها در شرکت مهام بافت به صورت عمده ای انجام می گیرد. و کارخانه به نماینده هایی که روفرشی ها را در تعداد بالا سفارش می دهند . تخفیف هایی را در نظر می گیرد. و فروش خرده در شرکت پذیرفته نمی باشد. چون تخصیص نیرو برای جدا کردن روفرشی ها در کارخانه و بسته بندی آن ها زمان بر می باشد. و هر شرکتی زیر بار آن نمی رود.

 

برای خرید بدون واسطه از کارخانه روفرشی می توانید با ما در تماس باشید. و روفرشی های شرکت را در مدل و رنگ های شیک آن مشاهده کنید. و بعد از اینکه از بابت قیمت و کیفیت روفرشی ها مطمئن شدید. به راحتی قادرید به روفرشی ها دسترسی داشته باشید.

 

تولید انواع روفرشی زرکدار

کارخانه تولیدی روفرشی زرکدار یزد

 

روفرشی ها در سایز و انواع متنوعی تولید می شوند. و شامل روفرشی های زرکدار و روفرشی های ساده مخمل و روفرشی های مخمل ابریشم می شوند. هر کدام از این مدل روفرشی ها در نخ و رنگ های مخصوصی تولید می شوند. و قیمت آن ها فرق می کند.

 

 

روفرشی های زرک دار دارای نخ های مخمل و نخ های زرک می باشند . که با ظرافت خوبی در هم بافته شده اند. و جلوه شیک و جذابی را به روفرشی ها می دهند . روفرشی های زرک دار در سایز پادری و  1.5 متری تا 12 متری در بازار موجود می باشند. و خریداران برای خرید و فروش روفرشی های خود در مدل های مختلف حق انتخاب بهتری دارند.

 

خرید روفرشی از کارخانه مهام

 

وزن روفرشی های زرک دار به نوع نخ و میزان نخی که در بافت آن ها به کار می روند بستگی دارد. به عنوان مثال هر چقدر از نخ مخمل و نخ زرک بیش تری در فرایند تولید روفرشی ها استفاده شود . روفرشی تراکم بافت بهتری به خود می گیرد . و قیمت آن افزایش می یابد. در صورتی که به دنبال روفرشی های پرتراکم و باکیفیت می گردید. و قصد دارید از آن در منزل و طبیعت نیز استفاده کنید. استفاده از روفرشی های سنگین زرکدار بهترین گزینه می باشد.

 

قیمت روفرشی های زرکدار در رنگ بندی

رنگ روفرشی زرکدار با قیمت

 

رنگ  بندی روفرشی ها شامل رنگ های کرم و طوسی و سرمه ای و زرشکی و قهوه ای و آبی فیروزه ای است. و در حال حاضر رنگ های طوسی و سرمه ای و آبی از همه پرفروش تر می باشند.

 

روفرشی های زرک دار در مقایسه با روفرشی های مخمل قیمت پایین تری دارند . اما قیمت روفرشی ها رابطه ی مستقیمی با میزان نخ و مواد اولیه باکیفیت آن ها دارد. اگر برای تولید روفرشی های مخمل از نخ بیش تری استفاده شود. قیمت آن حتی از روفرشی های زرک دار نیز بیش تر می شود.

 

جهت کسب اطلاعات بیش تر در خصوص کیفیت و قیمت روفرشی های جدید مهام بافت و هم چنین آشنائیت با طرح و رنگ روفرشی ها می توانید با واحد فروش ما در تماس باشید. و از همکاران ما مشاوره رایگان بگیرید.

 

عابدین زاده

09137325660

09140908784

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × سه =

خانه درباره ماتماس با ما