قیمت روز روفرشی کشدار یزد

قیمت روز روفرشی کشدار یزد

جهت اطلاع از قیمت روز روفرشی کشدار یزد با شرکت تولیدی مهام تماس بگیرید. شرکت ما تولید انواع روفرشی ها به صورت تخصصی انجام می دهد. و خریداران زیادی از سراسر کشور روفرشی های خود را با قیمت مناسب از ما خرید می کنند.

قیمت کارخانه روفرشی کشدار

قیمت روفرشی های کش دار نسبت به مابقی روفرشی ها فرق می کند. جنس روفرشی های کشدار از پارچه ای به اسم شنل مخمل نانو می باشد و رنگ هایی که بر روی روفرشی ها چاپ می گردد . از بهترین کیفیت موجود در بازار برخوردار می باشند. و به همین جهت قیمت روفرشی های کشدار گران تر  از سایر روفرشی ها می باشد.

 

قیمت روز روفرشی کشدار یزد

روفرشی های کش دار در انواع متنوعی تولید می شوند. و در حال حاضر برای طراحی روفرشی ها از انواع طرح های جدید فرش استفاده می کنیم. تا تنوع مدل روفرشی ها زیاد تر شود. و خریداران در هنگام خرید با انتخاب های زیادی همراه باشند.

 

قیمت روز روفرشی کشدار یزد

 

کاور فرش یا روفرشی کشدار قبلا از کشور ترکیه وارد می شدند . و قیمت های آن ها به مراتب بالا بود و هر فردی قادر به خرید آن ها نبود. به همین جهت شرکت های تولیدی روفرشی با کسب تجربه و خرید دستگاه های آن توانستند . روفرشی های کشدار را برای اولین بار در ایران تولید کنند. و در حال حاضر این مدل روفرشی ها با بالا ترین کیفیت و رنگ بندی در ایران تولید می شوند.

تولید کاور فرش درجه1 یزد

کاور فرش از طریق شرکت های زیادی در استان یزد تولید می شود. و نحوه ی تولید آن به این صورت است . که ابتدا پارچه مخمل شنل در شرکت ریسندگی تولید و تکمیل می شود. و به صورت مخملی در آورده می شود. شنل یا پارچه ای که تولید می شود از نرمی و لطافت بسیار زیادی برخوردار می باشد. بعد از اینکه پارچه تکمیل شد و به ثبات لازم رسید . باید آن را به کارخانه چاپ دیجیتال ببرند.

 

در شرکت مهام بافت از طریق دستگاه های پیشرفته دیجیتالی انواع رنگ و مدل های فرش را بر روی پارچه روفرشی ها چاپ می کنیم . و با توجه به اینکه که دستگاه دیجیتالی رنگ را در کل سطح پارچه پرینت می کند. به همین جهت رنگ تمامی منافذ پارچه را در بر می گیرد. و حتی بعد از شستشو کیفیت خود را از دست نمی دهد.

 

زمانی که چاپ روفرشی ها به اتمام رسید . آن ها را به بخش خیاطی می بریم . تا خیاط ها پارچه های شنل را برش داده و دور دوزی کنند. روفرشی ها در سایز های 6 و 9 و 12 متری برش داده می شوند. و با استفاده از کش هایی که در وسط آن قرار داده می شوند. سبب می شود روفرشی بر روی فرش حرکت نکند.

 

ارزانترین روفرشی کشدار یزد

 

در صورتی که قصد خرید ارزانترین روفرشی کشدار را دارید . هر چقدر در تولید روفرشی ها از پارچه نازک تر و ضعیف تری بکار برده شود . و رنگ آن ها نیز ثبات چندانی نداشته باشد. روفرشی با قیمت پایین تری به دست خریداران می رسد. ولی ماندگاری خوبی ندارند و خانوار ها بعد از مدتی باید روفرشی های خود را عوض نمایند.

 

انواع روفرشی های کش دار در سایز های استاندارد و در مدل های شیک در کارخانه مهام ما موجود می باشند. برای اطلاع از قیمت عمده طرح های جدید روفرشی و هم چنین سیاست فروش شرکت می توانید با واحد فروش ما در تماس باشید.

 

عابدین زاده

9137325660

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 2 =

خانه درباره ماتماس با ما