مدل روفرشی ارزان قیمت

ارزانترین روفرشی مخمل یزد

جهت فروش و خرید ارزانترین روفرشی مخمل یزد با شرکت تولیدی مهام بافت در ارتباط باشید. شرکت ما علاوه بر اینکه در حوزه ی تولید انواع روفرشی های باکیفیت فعال است . این منسوجات را به صورت عمده در سراسر کشور توزیع می نماید.

ارزانترین روفرشی مخمل یزد

 

روفرشی های مخمل ساده جزو ارزانترین روفرشی های یزد هستند . و برای تولید آن ها از نخ مخمل استفاده می شود. و رنگ و مدل آن ها ساده است . روفرشی های مخمل در قیمت های متنوعی به بازار عرضه می شوند. و قیمت آن ها براساس میزان نخ مخملی می باشد. که کارخانه در فرایند بافت آن می بافد.

قیمت ارزانترین روفرشی مخمل

هر چقدر نخ کمتری در تولید روفرشی ها به کار برده شود. روفرشی  سبک تر می شود. و قیمت آن به نسبت پایین تر می آید. روفرشی های مخمل تنوع بالایی ندارند. و بیش تر برای صادرات استفاده می شوند . البته در برخی از شهر های ایران روفرشی های مخمل فروش خیلی خوبی را به خود اختصاص می دهند.

 

چند روز پیش یک مشتری از جنوب کشور با مجموعه ما تماس گرفت. و ارزان ترین روفرشی رو تقاضا داشت . روفرشی های مخمل 4 کیلویی در حال حاضر جزو ارزانترین روفرشی بازار می باشند. که از ویژگی های آن می توان به تراکم پایین نخ و شل بودن روفرشی اشاره کرد. با توجه به اینکه که برای مشتری قیمت روفرشی مهم بود و کیفیت اهمیت چندانی نداشت. در اسرع وقت روفرشی ها را برای او بافتیم .

 

قیمت عمده روفرشی ارزان

در رابطه با خرید و فروش روفرشی ها باید به سلیقه و بازخورد مشتری ها نیز توجه کنید. برخی مشتریان روفرشی های ارزان قیمت را می پسندند. و فقط قیمت برای ان ها اهمیت دارد. برای برخی دیگر کیفیت روفرشی از همه چیز مهم تر است. و هر چقدر روفرشی گران قیمت تر باشد. خریداران اشتیاق بیش تری به خرید پیدا می کنند.

 

روفرشی مخمل بیش از 50 سال در یزد سابقه دارد. و برای اولین بار در این شهر تولید شده است. و با گذشت زمان به تنوع و کیفیت آن اضافه شده است . زمانی که کیفیت روفرشی های مخمل را با گذشته آن مقایسه کنید. متوجه تفاوت بافت آن ها خواهید شد.

قیمت انواع روفرشی ارزان قیمت

مجموعه مهام انواع روفرشی ها را با قیمت مناسب و طبق عرف در سراسر کشور توزیع می کند. و با توجه به اینکه روفرشی ها را با شرایط پرداختی بهتری به خریداران عرضه می کنیم. به همین جهت حجم فروش ماهیانه شرکت بالا است.

 

طرح روفرشی های ارزان قیمت یزد

روفرشی های مخمل در طرح هایی مشابه فرش تولید می شوند. و تمام طرح های آن دارای حوضچه وسط می باشند. و نخ ها به زیبایی و با نظم خیلی خوب در کنار یکدیگر بافته شده است.

جهت مشاهده ی رنگ بندی روفرشی های ارزان قیمت مخمل و خرید و فروش آن در بازار های هدف با ما تماس بگیرید یا به ایمیل زیر پیام بدهید.

 

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × پنج =

خانه درباره ماتماس با ما