خرید روفرشی کشدار طوسی رنگ

خرید روفرشی کشدار طوسی رنگ

جهت فروش و خرید روفرشی کشدار طوسی رنگ از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید .  شرکت زرگل بافت توزیع کننده انواع روفرشی در رنگ های متنوع و جذاب با قیمتی مناسب می باشد .

 

خرید روفرشی کشدار طوسی رنگ

روفرشی کشدار طوسی رنگ  با استقبال خوبی از جانب خریداران مواجه شده اند . و از آن جایی که زمینه فرش های خانوار ها کرم رنگ است. و وسایل و چینش دکوراسیون در منزل به رنگ روشن می باشد . به همین جهت خریدار ها از رنگ تضاد آن برای منزل خود بکار می برند . تا هم جذابیت بهتری به منزل بدهند. و هم اینکه با توجه به اینکه رنگ روفرشی ها تیره است دیر تر کثیف شوند.

 

خرید روفرشی کشدار طوسی رنگ

 

روفرشی های کش دار تنوع رنگ متنوعی دارند . و در رنگ های طوسی و کرم و سرمه ای و نسکافه ای تولید می شوند . در بین این رنگ ها رنگ طوسی و سرمه ای از همه پرفروش تر است . و در تمام شهر های ایران مشتریان زیادی از آن ها استفاده می کنند. و مخاطبان خاص خود را دارند.

 

فروش عمده کاور فرش طوسی

روفرشی ها امروزه به یکی از پرکاربرد ترین کاور ها در بازار داخلی تبدیل شده اند . و هر خریداری به راحتی و با کمترین درآمد قادر است فرش های قدیمی و بد رنگ خود را کاور کند. و کمترین هزینه را برای آن بپردازد. و اصلا متوجه اینکه آن روفرشی است نه فرش نمی شود. کاور های فرش کیفیت چاپ خوبی دارند و با شست و شو از بین نمی روند. و اگر سایز فرش ها استاندارد باشد. به خوبی بر روی فرش ها نصب می شوند.

 

قیمت کاور فرش طوسی رنگ

 

خرید و فروش روفرشی های کشدار در سطح کشور با رونق خوبی همراه بوده است. و تاجران و عمده فروشان زیادی خرید و فروش این محصولات را در تیراژ بالا در سراسر کشور و کشور های خارجی انجام می دهند. و به همین جهت کاور های فرش در زمان کوتاهی در بازار داخلی شناخته شدند . و جایگاه خوبی را در بین خانوار ها بدست آوردند.

 

فروش روفرشی کشدار طوسی رنگ

 

رنگ طوسی جزو رنگ های تیره و مات می باشد و در حال حاضر تمام محصولاتی که به رنگ طوسی تولید می شوند. در بین خریداران جایگاه خیلی خوبی دارند و پرفروش می باشند. به عنوان مثال روفرشی های طوسی رنگ سنتی یزدی حدود 40 درصد فروش کل را به خود اختصاص می دهند.

 

خرید روفرشی کشدار طوسی رنگ

 

روفرشی های کش دار طوسی نور آفتاب را در خود نگه می دارند. و باعث گرم شدن منزل در زمستان می شوند. و هم چنین بر اثر رفت و آمد زیاد افراد آشغال نمیگیرند. و کثیف نمی شوند . و به راحتی از طریق پاک کننده ها تمیز می شوند .

 

جهت مشاهده ی روفرشی های کشدار در رنگ بندی طوسی و سرمه ای و طرح های شیک و خرید و فروش آن در بازار های هدف با ما تماس بگیرید . یا به ایمیل زیر پیام بدهید .

 

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − پانزده =

خانه درباره ماتماس با ما