عمده روفرشی کشدار ارزان

عمده روفرشی کشدار ارزان

اگر قصد خرید عمده روفرشی کشدار ارزان را دارید . شرکت مهام بافت در زمینه ی تجارت و تولید انواع روفرشی های کشدار در استان یزد فعالیت می کند. و  قادر است این محصولات را با قیمت مناسب و کیفیتی عالی در اختیار شما قرار دهد.

عمده روفرشی کشدار ارزان

روفرشی های کش دار امروزه یک محصول جدید در زمینه ی منسوجات می باشند. به همین جهت با ورود به بازار داخلی با استقبال زیادی از جانب خریداران و مصرف کننده مواجه شدند. و خرید و فروش روفرشی های کشدار به حدی است که شرکت باید طبق تیراژ مورد نظر خود آن ها را چاپ و بسته بندی نماید.

 

روفرشی کشدار ارزان قیمت

به عنوان مثال وقتی مشتریان سفارش های خود را ثبت می کنند. بین 15 الی 20 روز کاری زمان می برد. تا روفرشی ها چاپ و کش دوزی شوند. زمانی که روفرشی ها بسته بندی شدند کارخانه مهام سفارش های روفرشی ها را طبق شهر ها و نماینده هایی که درخواست داده اند. به ترتیب محصولات را ارسال می کند.

 

عمده روفرشی کشدار ارزان

 

شرکت مهام بافت در زمینه ی توزیع و پخش روفرشی های کشدار سابقه خوبی دارد. و در حال حاضر نماینده های زیادی را در سراسر کشور  پوشش می دهیم. و انواع روفرشی ها را با قیمت عمده و ارزان به خریداران خود عرضه می کند.

 

خرید عمده انواع روفرشی کشدار

 

معمولا فروشگاه هایی که با ما همکاری می کنند. روفرشی ها را در سایز های مختلف و در حجم عمده از ما خریداری می کنند. و به همین جهت شرکت سیاست فروش خود را به نحوی برنامه ریزی کرده است که روفرشی ها را با کمترین قیمت و در کوتاه ترین زمان بدست مشتریان خود برساند.

 

فروش عمده روفرشی کشدار ارزان

 

فروش مجموعه ما به صورت عمده می باشد. و سفارشات خرده را در صورتی که از یک حدی پایین تر باشند . قبول نمی کنیم. و اگر مشتری با کیفیت روفرشی ها آشنا نباشد . برای اینکه از بابت روفرشی ها خاطر جمع  شود . مجموعه روفرشی های پرفروش را در سایز های مختلف برای او ارسال می کند. تا مشتری بعد از اینکه از رنگ و کیفیت روفرشی ها مطمئن شد . سفارش عمده خود را ثبت کند.

عمده روفرشی کشدار ارزان

 

مشتریانی که روفرشی های مهام بافت را در سراسر کشور به فروش می رسانند. طبق عکس و کاتالوگ هایی که از روفرشی ها به آن ها داده ایم. سفارش مصرف کنندگان را جمع آوری می کنند. و برای ما ارسال می کنند. سپس در مدت زمان معینی که به آن ها می دهیم. روفرشی ها را تولید و برای آن ها ارسال می کنیم.

 

مغازه دارانی که روفرشی ها را در حجم بیش تری خریداری کنند. تخفیف های بهتری را برای آن ها در نظر می گیریم. تا هم اشتیاق خرید آن ها بیشزتر شود و هم اینکه پیشبرد فروش شرکت را افزایش دهیم. روفرشی های کشدار یک محصول جدید می باشند. و محافظ خیلی خوبی برای فرش ها هستند. به همین جهت خانوار ها از این محصول در منازل خود زیاد استفاده می برند.

جهت کسب اطلاعات بیش تر در مورد روفرشی های کشدار طرح جدید و هم چنین گرفتن لیست قیمت آن می توانید با واحد فروش ما در تماس باشید

www.mahambaft@gmail.com

عابدین زاده

09137325660

09140908784

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × چهار =

خانه درباره ماتماس با ما