انواع روفرشی کشدار درجه1

انواع روفرشی کشدار درجه1

انواع روفرشی کشدار درجه1 در مدل و رنگ های زیبایی تولید می شود. مشتریانی که در خصوص جنس روفرشی ها ، طول عمر آن ها و قیمتی که در بازار هدف خرید و فروش می شوند. سئوالات زیادی دارند. در این مقاله در این خصوص پرداخته می شود.

انواع روفرشی کشدار درجه1

روفرشی های کش دار در داخل کشور تولید می شوند. و  تمام مواد اولیه و حتی برخی از رنگ هایی که در فرایند تولید آن ها به کار می رود. بومی سازی شده است . و هشتاد درصد روفرشی هایی که مصرف کننده ها مورد استفاده قرار می دهند. ایرانی می باشند. و چند سال قبل کاور های فرش از ترکیه وارد می شدند. و قیمت های آن ها گران بود. و خدمات پس از فروش چندانی نداشتند.

 

انواع روفرشی کشدار درجه1

روفرشی های کشدار به روفرشی های ترک نیز معروف هستند. و پارچه آن ها انعطاف پذیر و کشسان می باشد . و رنگ هایی که در آن ها به کار می روند درخشان و براق است . از آن جایی که روفرشی های ترک کیفیت خوبی دارند و قیمت آن ها به دلیل هزینه های واردات بالا می باشد. در بازار داخلی به خوبی جا نیافتاده اند .

روفرشی کشدار انواع

روفرشی های کش دار در انواع متنوعی به بازار عرضه می شوند . و هر مدل و رنگ این مدل روفرشی ها در سایز های 12 و 9 و 6 متری تولید می شوند. و تنها برخی از شرکت ها روفرشی های 4 متری را تولید می کنند. چون این سایز از روفرشی ها مشتریان خاصی دارد و فروش آن ها محدود می باشد. به همین جهت هر کارخانه ای زیر بار تولید آن نمی رود.

قیمت انواع روفرشی کشدار یزد

 

مشتریانی که کاور های فرش را در تعداد بالا خریداری می کنند. عمده فروشان یا شرکت های تولیدی این محصولات را با زیر قیمت لیست کارخانه برای آن ها حساب می کنند. و در نهایت فروشگاه ها و مغازه داران با افزودن سود خود ، روفرشی ها را به مصرف کننده نهایی می رسانند.

قیمت عمده روفرشی کشدار

مشتریانی که کاور های فرش را در تعداد محدود برای منزل خود خریداری می کنند.باید بابت آن ها قیمت بیش تری را به فروشنده بدهند. چون این محصولات را خرده خریداری کرده اند. و  در این زنجیره عرضه کالا افراد زیادی حضور دارند. که روفرشی ها را از دستی به دست دیگر می دهند. و هر فردی هم باید سهم خود را از این تجارت بردارد. پس این محصول با قیمت بیش تری بدست مصرف کننده می رسد. که کاملا منطقی است.

 

انواع روفرشی کشدار درجه1

کیفیت روفرشی های کشدار

بافت روفرشی های کشدار از جنس پارچه ای به اسم شنل یا مخمل می باشند. این نوع پارچه ها در بالاترین دما حرارت دیده اند. و به همین جهت بافت آن ها انعطاف پذیری خوبی دارد . و زمانی که کارخانه با استفاده از دستگاه دیجیتالی انواع رنگ ها را بر روی پارچه پرینت می کند. ثبات رنگ آن ها عالی می شود . و رنگ به خوبی بر روی بافت پارچه ثابت می شود .

جهت ارتباط با واحد فروش مهام بافت و اطلاع از میزان موجودی شرکت و هم چنین گرفتن لیست قیمت می توانید با ما در تماس باشید.

 

عابدین زاده

09140908784

09137325660

WWW.MAHAMBAFT.COM

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 11 =

خانه درباره ماتماس با ما