خرید انواع روفرشی کشدار یزد

خرید انواع روفرشی کشدار یزد

برای فروش و خرید انواع روفرشی کشدار یزد با شرکت مهام بافت تماس بگیرید. بافندگی مهام در استان یزد قرار دارد. و در حال حاضر انواع روفرشی های کشدار و سنتی را در سایز و مدل های شیک تولید و به بازار عرضه می کند. برای اطلاع از قیمت با ما همراه باشید.

خرید انواع روفرشی کشدار یزد

خرید و فروش روفرشی های کش دار در مدل های متنوعی انجام می گیرد.  و مشتریان براساس سلیقه خود طرح ها را خریداری می کنند. و یکی از ویژگی هایی که این محصولات دارند. این می باشد که فرایند تولید آن ها طی 3 مرحله انجام می گیرد. و همین عامل سبب می شود بعد از اینکه مشتری طرح مورد نظر خود را انتخاب کرد. تا 10 الی 15 روز کاری طول بکشد تا روفرشی مورد نظر او آماده گردد.

قیمت روفرشی کشدار انواع

کاور فرش یکی از روفرشی های جدید بازار می باشد. و خانوار ها از این روفرشی برای محافظت از فرش های خود استفاده می کنند. و از جمله ویژگی هایی که کاور ها دارند. این است که از تابش نور به بافت فرش و کثیف شدن فرش جلوگیری می کنند. و جلوه بهتری را به دکوراسیون آن جا می بخشند. شرکت از رنگ های شیک و باکیفیتی برای پرینت روفرشی ها استفاده می کنند. به همین جهت زمانی که بر روی فرش ها نصب می شوند. جذابیت فوق العاده زیبایی دارند.

فروش کاور فرش یزد

این محصولات چند سالی است که در بازار داخلی تولید می شوند . و شهر های تهران و تبریز و اصفهان از جمله شهر های بزرگ تولیدی این محصول شیک می باشند. و اکثر مواد اولیه آن از جمله پارچه شنل و کش و …. در استان یزد تامین می شود. و بسیاری از کارخانه های تولیدی خرید های خود را از یزد انجام می دهند.

 

خرید انواع روفرشی کشدار یزد

 

تولید کاور های فرش فرایند ساده ای دارند. و تولید پارچه و چاپ مدل ها در کارخانه های مختلفی انجام می گیرد. و بعد از اینکه پارچه شنل چاپ و طراحی شد. خیاط ها پارچه ها را در ابعاد مختلف برش می زنند. و از طریق کش هایی دور دوزی می کنند. بعد از اینکه کش ها بر روی پارچه ها نصب شدند. آن ها را در بسته هایی می گذاریم. و برای مشتریان ارسال می کنیم.

قیمت روفرشی کشدار عمده

خرید و فروش این محصولات در مهام بافت در سراسر کشور صورت می گیرد . و اکثر مشتریان ما فروشگاه ها و عمده فروشان در شهر های ایران هستند.  به همین جهت روفرشی ها را عمده ای و در حجم بالا خریداری می کنند.

قیمت عمده و خرده روفرشی ها با یکدیگر فرق می کند. و فروشگاه ها به صورت عمده ای روفرشی های خود را خریداری می کنند. و با افزودن سود خود به خریداران خرده می فروشند.

 

خرید انواع روفرشی کشدار یزد

قیمت عمده روفرشی کشدار

هر چقدر تراکم بافت پارچه و رنگ روفرشی ها از کیفیت بهتری برخوردار باشد. قیمت آن نیز افزایش می یابد. قیمت عمده روفرشی ها در بازار در یک عرف مشخصی قرار دارد. و اکثر بنک داران و عمده فروشان از قیمت عمده ای آن اطلاع دارند.

جهت گرفتن نمایندگی فروش محصولات مهام بافت یزد و گرفتن لیست قیمت روفرشی ها با مدیر مربوطه تماس حاصل فرمایید

عابدین زاده

09140908784

09137325660

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 5 =

خانه درباره ماتماس با ما