قیمت انواع کاور فرش یزد

قیمت انواع کاور فرش یزد

جهت گرفتن قیمت انواع کاور فرش یزد و دیدن مدلهای روفرشی مهام با ما در تماس باشید . شرکت مهام بافت در کل کشور نماینده های فعالی دارد و روفرشی ها را در سریع ترین زمان ممکن برای خریداران ارسال می کند.

عمده فروش روفرشی کشدار

روفرشی های کشدار مدل های جذابی دارند. و از فرش ها در برابر سایش و نور خورشید حفاظت می کنند. برخی از خریداران وقتی مهمان دعوت می کنند از کاور های فرش برای جلوگیری از کثیف شدن فرش های شیک خود استفاده می کنند. و یا زمانی که افراد در منزل از حیوانات اهلی نگهداری می کنند. روفرشی های کشدار کمک موثری به افراد می کند.

خصوصیات انواع کاور فرش یزد

کاور های فرش به روفرشی های کش دار نیز شناخته می شوند . و در منزل کاربرد زیادی دارند از جمله موارد استفاده آن ها می توان به محافظت از بافت فرش در مقابل نور خورشید و راه رفتن افراد و جلوگیری از کثیف شدن فرش اشاره کرد. وقتی فرش های شما قدیمی شدند و از مدل افتاده اند. به جای اینکه خانوار ها فرش های جدید را با قیمت های بالا خریداری نمایند. روفرشی های کشدار طرح مورد نظر خود را استفاده می کنند.

 

بافت روفرشی ها به نحوی است که با راه رفتن افراد از بین نمی روند . و در برابر تابش مستقیم نور خورشید مقاوم می باشند. کاور های فرش سبک وزن هستند . و به راحتی با مایع پاک کننده تمیز می شوند. رنگ هایی که از طریق دستگاه دیجیتالی بر روی پارچه شنل چاپ می شوند. از ثبات بالایی برخوردار هستند به همین جهت پاک نمی شوند. و ماندگاری  خوبی دارند.

 

رنگ پرفروش روفرشی کشدار

روفرشی های کش دار در انواع متنوعی تولید می شوند. و تمام طرح های آن در سایز های 12 و 9 و 6 متری تولید می شوند . و شامل رنگ های طوسی و کرم و سرمه ای و نسکافه ای هستند. هر کدام از این رنگ ها مشتری مختص به خود را دارند . و سلیقه ای هستند . و امروزه رنگ های طوسی و سرمه ای جزو پرفروش ترین رنگ ها در بازار می باشند. و جایگاه خیلی خوبی در بین خریداران دارند.

انواع رنگ بندی روفرشی کشدار

روفرشی های طوسی و سرمه ای به رنگ تیره و مات می باشند. و مناسب منازل با دکوراسیون روشن می باشند. زمانی که از رنگ های تضاد برای تزیین فضای منزل خود استفاده می کنید . این عامل سبب می شود جذابیت روفرشی و وسایل بیش تر گردد.

روفرشی های رنگ روشن در محل هایی مورد استفاده قرار می گیرد که فضای آن جا کوچک است . و رنگ فضای آن جا تیره و مات می باشد. رنگ های روشن بیش تر در فضا های کوچک مورد استفاده قرار می گیرند تا فضا را بزرگ تر نشان دهند. و رنگ های تیره معمولا در فضا های بزرگ به کار گرفته می شوند. تا ان جا را دنج و صمیمی تر جلوه کنند.

 

در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیش تر در خصوص خرید و فروش روفرشی کشدار و ابریشم مهام بافت می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید

 

www.mahambaft@gmail.com

عابدین زاده

09140908784

09137325660

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 12 =

خانه درباره ماتماس با ما