خریدروفرشی زرکدار از کارخانه

فروش عدلی روفرشی زرکدار

خرید و فروش عدلی روفرشی زرکدار یزد در تعداد بالا در سراسر کشور انجام می گیرد. و شرکت مهام بافت در حال حاضر این محصولات را با قیمت های مناسب و کیفیت های عالی و متوسط به بازار عرضه می کند .

فروش عدلی روفرشی زرکدار یزد

خرید عدلی روفرشی ها برای مشتری ها جا افتاده است. و سفارش هر خریداری کمتر از یک عدل نیست. عدل روفرشی های 12 متری حدود 15 تخته و عدل روفرشی های 9 متری 20 تخته و عدل روفرشی های 6 متری حدود 30 تخته جا می گیرد.

عدل روفرشی از نوع گونی است . و جنس بسیار محکمی دارد. و برای عدل بندی روفرشی ها از این نوع گونی ها استفاده می شود. خریداران وقتی انواع روفرشی ها را سفارش می دهند . از هر سایزی چند رنگ و طرح مختلف روفرشی را انتخاب می کنند. و برای ما ارسال می کنند.

عدل روفرشی زرک دار

به روفرشی های زرک دار ، روفرشی های مخمل 6 رنگ نیز گفته می شود . و برای تولید آن ها از دستگاه 4 جاکارد استفاده می کنیم . جاکارد های این دستگاه هم زمان از نخ های زیاد تری برای تولید روفرشی ها بکار می برند . و به همین جهت تراکم بافت روفرشی های زرک عالی است. و هیچگونه فضای خالی در بین نخ های روفرشی دیده نمی شود.

جهت بافت روفرشی های زرک دار از نخ های مخمل و زرک استفاده می گردد . و حاصل بافت هم زمان این دو نوع نخ ، روفرشی با کیفیت عالی تولید می شود. و اکثر بافندگان روفرشی از نخ های زرک نقره ای برای بافت روفرشی ها استفاده می کنند. نخ نقره ای شیک تر است . و با رنگ و طرح روفرشی همخوانی بهتری دارند.

فروش عدلی روفرشی زرکدار

نخ های زرک طلا کوب هم موجود می باشند . ولی از آن جایی که جلوه روفرشی را طلایی می کنند. و ممکن است طرح و رنگ روشن مشخص نباشد. به همین جهت شرکت ما بیش تر از زرک نقره کوب استفاده می کند.

انواع طرح روفرشی های زرکدار یزد

طرح روفرشی های زرکدار شبیه طرح افشان و طرح حوض نقره می باشند. روفرشی های زرک دار در طرح های متنوعی تولید می شوند. امروزه روفرشی های زرکدار طوسی و سرمه ای از همه پرفروش تر هستند.

روفرشی های 12متری زرک دار به طور میانگین بین 5 تا 6 کیلو گرم وزن دارند. با توجه به میزان نخ و مواد اولیه ای که در روفرشی های 12 متری به کار رفته است. وزن روفرشی ها تعیین می گردد . و  هر چقدر روفرشی سنگین تر باشد قیمت آن بیش تر میشود.  و از کیفیت مطلوب تری برخوردار می باشد.

انواع روفرشی های ابریشم و روفرشی های زرک دار و روفرشی های مخمل درجه۱ در ابعاد استاندارد و در طرح های شیک در شرکت مهام بافت یزد تولید می شوند .

برای اطلاع از قیمت عمده طرح های جدید روفرشی زرکدار هم چنین سیاست فروش شرکت می توانید با واحد فروش ما در تماس باشید.

 

عابدین زاده

09140908784

09137325660

www.MAHAMBAFT@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × یک =

خانه درباره ماتماس با ما