خرید عمده روفرشی ابریشم

خرید عمده روفرشی ابریشم

برای فروش و خرید عمده روفرشی ابریشم یزد و اطلاع از قیمت های مصوب آن توسط شرکت مهام بافت در بازار می توانید با قسمت بازرگانی ما در تماس باشید. شرکت مهام انواع روفرشی های ابریشمی ممتاز را در سایز های مختلف و با رنگ های شیک به بازار عرضه می کند.

خرید عمده روفرشی ابریشم یزد

روفرشی های ابریشمی همان طور که از اسمش مشخص است. از بهترین نخ و مواد اولیه تولید شده است. و کیفیت آن بی نظیر می باشد. و میزان نخ و رنگی که در آن ها بافته شده است. به چند صد هزار نخ می رسند. و این عامل تراکم خیلی بهتری را به روفرشی ها می بخشد. زمانی که روفرشی های ابریشمی را لمس می کنید. ظرافت بافت و طرح جذاب آن ها رخ نما می باشد.

انواع روفرشی ابریشمی عمده

روفرشی های ابریشمی به عنوان فرش نیز کاربرد زیادی دارند. و تراکم بافت آن ها به قدری عالی می باشد. که توجه هر مشتری را به خود جلب می کند. و معمولا خریداران بر روی فرش های قدیمی خود از این نوع روفرشی ها استفاده می کنند. بافت این مدل روفرشی ها به نحوی است . که با راه رفتن یا شستشوی آن ها تغییری نمی کنند. و ماندگاری خوبی دارند.

قیمت عمده روفرشی ابریشمی

روفرشی های ابریشمی به عنوان گران ترین و باکیفیت ترین روفرشی های مهام بافت می باشند. و در حال حاضر بیش از 90 درصد روفرشی ها در استان یزد تولید می شوند. و روفرشی های ابریشمی از آن جایی که از لحاظ کیفیت و رنگ بندی منحصر به فرد می باشند . به همین جهت توجه افراد بیش تری را به خود جلب می کنند.

خرید عمده روفرشی ابریشم

وزن روفرشی های 12 متری حدود 7 تا 8ونیم کیلو گرم می باشد. و این مدل روفرشی ها سنگین ترین روفرشی ها محسوب می شوند. و در هر فضا و مکانی مورد استفاده قرار می گیرند. مخصوصا در اتاق پذیرایی و آشپزخانه کاربرد زیادی دارند.

فروش انواع عدل روفرشی ابریشم

از آن جایی که روفرشی های ابریشمی از لحاظ کیفی و رنگ بندی درجه1 هستند. به همین جهت آن ها را در کاور های شیکی قرار می دهیم. و برای مشتریان ارسال می گردند. روفرشی های ابریشمی دارای کیفیت بافت فوق العاده عالی هستند. و خریداران خاص خود را دارند.

خرید عمده روفرشی ابریشم

برخی از شرکت ها از نخ های بی کیفیتی برای تولید روفرشی های ابریشمی استفاده می کنند. و نتیجه آن ها تولید یک محصول بی کیفیت می باشد. از جمله خصوصیات روفرشی های ابریشمی می توان به بافت فوق العاده سنگین و متراکم آن ها اشاره کرده که حتی برخی از خریداران به عنوان جایگزین فرش از این نوع روفرشی ها استفاده می کنند.

جهت اطلاع از قیمت روفرشی های یزدی در بازار و مشاوره در خصوص خرید و فروش آن ها با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید .

 

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − شانزده =

خانه درباره ماتماس با ما