قیمت فروش روفرشی کشدار

قیمت فروش روفرشی کشدار

قیمت خرید و فروش روفرشی کشدار در هر شرکتی متفاوت است . و براساس مواد اولیه ای که دربافت آن ها به کار رفته است قیمت گذاری می شوند. نرخ روفرشی کشدار عمده چقدر است؟ فروش و خرید روفرشی کشدار به چه صورت است؟ روفرشی های کش دار در چه ابعادی تولید می شوند؟

قیمت فروش روفرشی کشدار

مشتریان زیادی قصد خرید روفرشی کشدار برای فروشگاه خود را دارند . و با توجه به اینکه تبلیغات این محصولات در فضای مجازی و پیج های مختلف زیاد شده است. به همین دلیل مراجعه افراد به فروشگاه ها بسیار زیاد شده است. و از آن جایی که فروشگاه ها باید محصولات خود را به روز رسانی کنند. و از تمام محصولات در فروشگاه خود شارژ داشته باشند . به همین جهت انواع کاور های فرش را در طرح و رنگ بندی و در تعداد عمده خریداری می کنند. تا در هنگام مراجعه افراد ، این محصولات را در اختیار مصرف کننده های خود قرار دهند.

قیمت فروش روفرشی کشدار

شرکت های زیادی در سراسر کشور مخصوصا در شهر یزد انواع روفرشی های کش دار را تولید می کنند. و با توجه به اینکه کیفیت پارچه این مدل روفرشی ها با سایر روفرشی های یزدی فرق می کند . به همین دلیل از لحاظ قیمتی نسبت به بقیه گران تر هستند . و کیفیت مرغوب تری نیز دارند. روفرشی های کشدار به عنوان محافظ فرش نیز عمل می کنند. و از لکه شدن فرش ها و هم چنین خراشیدگی محافظت می کنند.

فروش کاور فرش به چه صورت است؟

خرید کاور فرش عمده

روفرشی های کشدار به صورت عمده و خرده در سراسر کشور خرید و فروش می شوند . و نحوه ی همکاری شرکت ها با مشتریان به صورت نقد و واریز به حساب می باشد. البته خریدارانی که به صورت ثابت و پیوسته با شرکت مهام بافت همکاری می کنند. برای اینکه برای خرید مجدد و در تعداد بیش تر ترغیب شوند. شرکت برای آن ها پرداخت ماهیانه را در نظر می گیرد. تا خریداران حق انتخاب بهتری در هنگام فروش روفرشی ها داشته باشند.

قیمت فروش روفرشی کشدار

در سراسر کشور نماینده های زیادی با ما همکاری می کنند. و  روفرشی های کش دار را در سایز های 6 و  9 و 12 متری و در طرح های مورد نظر خود خریداری می کنند. و سفارش های اول خود را به صورت نقدی تسویه می کنند . در صورتی که مشتریان اعتبار خوبی داشته باشند. و استعلام حساب آن ها خوب باشد. شرایط پرداخت چکی را به صورت ماهیانه برای آن ها ایجاد می کنیم.

سایز بندی روفرشی های کشدار

سایز روفرشی کشدار همانند سایز روفرشی های سنتی نمی باشد. روفرشی های سنتی از سایز پادری تا سایز 12 متری بافته می شوند. در صورتی که روفرشی های کش دار به عنوان محافظ و کاور فرش استفاده می شوند. و مشتریان بیش تر از فرش های 6 و 9 و 12 متری در منزل خود به کار می برند . به همین جهت شرکت ها روفرشی ها را در همین سایز ها تولید می کنند. تا مورد پسند افراد قرار بگیرند.

قیمت فروش روفرشی کشدار

قیمت کاور های فرش در هر سایزی فرق می کند . و شرکت برای اینکه روفرشی ها  با فرش های مشتریان فیکس شوند. طول روفرشی ها را در حد 3 سانتی متر بیش تر برش می دهد و دور دوزی می کند. تا مشتری راحت ان ها را دور فرش های خود نصب کنند.

جهت مشاهده طرح های روفرشی کشدار  و خرید و فروش آن ها و هم چنین اطلاع از قیمت هایی که در بازار به فروش می رسند. می توانید با ما تماس بگیرید .

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 1 =

خانه درباره ماتماس با ما