لیست قیمت انواع روفرشی

لیست قیمت انواع روفرشی

جهت اطلاع از لیست قیمت انواع روفرشی یزد از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید. شرکت مهام بافت در حال حاضر تنوع زیادی از انواع روفرشی های یزدی را تولید می کند. و به مشتریان حق انتخاب بهتری برای خرید داده می شود.

لیست قیمت انواع روفرشی یزد

روفرشی ها در انواع روفرشی های زرک دار ، روفرشی های مخمل 3 رنگ و روفرشی های ابریشم دوشانل تولید می شوند. و نخ و میزان مواد اولیه هر یک از روفرشی ها با یکدیگر فرق می کند. و با قیمت های مختلفی به بازار توزیع می شوند. به طور مثال روفرشی های مخمل ساده جزو ارزان ترین روفرشی های بازار هستند. و این مدل روفرشی ها در مدل های ساده و در رنگ بندی های شیکی تولید می شوند. و در هر فضایی از منزل و خارج از منزل استفاده می شوند .

روفرشی های مخمل ساده با توجه به طرح های یکنواخت و بافت ساده ای که دارند . بیش تر در شهر های شمال شرقی و جنوبی کشور فروش خیلی خوبی دارند. و در کشور های افغانستان و عراق و ارمنستان و ترکمنستان و ازبکستان نیز مشتریان زیادی را به خود جلب کرده اند. روفرشی های مخمل از سایز پادری تا 12 متری بافت می شوند . و حق انتخاب زیادی را در دسترس خریداران قرار داده اند.

قیمت عمده روفرشی زرکدار یزد

قیمت روفرشی زرکدار عمده به نوع نخ و میزان مواد اولیه ای که در بافت روفرشی ها به کار می رود. بستگی دارد. روفرشی های زرک دار دارای بافت سنگین و متراکمی هستند. به نحوی که یک روفرشی 12 متری زرک دار بین 5 تا 6 کیلو گرم وزن دارد. و نخ های زرک که در بافت مخمل روفرشی ها به کار می رود. جلوه ی خیلی خوبی را به روفرشی ها می بخشند.

لیست قیمت انواع روفرشی

 

قیمت روفرشی های زرکدار با توجه به وزن و تراکمی که دارند. نسبت به روفرشی های مخمل 3 رنگ گران تر هستند. و با دستگاه های 4 جاکارد بافته می شوند. به همین جهت نخ و بافت آن ها تراکم بیش تری دارد. و زمانی که از این نوع روفرشی ها در اتاق یا فضا های دیگر مورد استفاده قرار می دهید. به خوبی بروی زمین قرار می گیرند. و موج نمی گیرند.

قیمت روفرشی زرکدار طلا کوب

با سایر روفرشی های زرک دار تفاوتی ندارد. و تنها وزن بافت در قیمت روفرشی ها تاثیر گذار می باشد. روفرشی های زرک دار به روفرشی های مخمل 6 رنگ هم معروف می باشند. و برای اینکه این نوع از روفرشی ها شیک تر و براق تر شوند. کارخانه ها از نخ هایی به اسم نخ زرک در روفرشی ها بافت می کنند. نخ های زرک در رنگ های نقره ای و طلایی تولید می شوند.

لیست قیمت انواع روفرشی

روفرشی های زرک دار طلایی یا نقره ای از لحاظ قیمتی هیچ تفاوتی نمی کنند. و تنها تفاوت آن ها مربوط به براقیت و جلوه روفرشی ها می شود. روفرشی های نقره کوب به روفرشی جلوه روشن تری می دهند. و روفرشی های طلا کوب بافت روفرشی ها را طلایی می کنند. و زمانی که به روفرشی نگاه می کنید. طلایی رنگ به نظر می رسد.

جهت کسب اطلاعات بیش تر در مورد روفرشی های طرح جدید زرکدار و هم چنین گرفتن لیست قیمت آن ها می توانید با واحد فروش ما در تماس باشید.

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × پنج =

خانه درباره ماتماس با ما