خرید روفرشی کشدوزی شده یزد

خرید روفرشی کشدوزی شده یزد

برای خرید روفرشی کشدوزی شده یزد از طریق راه های ارتباطی زیر با مهام بافت در تماس باشید. قیمت روفرشی کشدار یزد ؟ تنوع مدل روفرشی های کشدار چقدر است؟ روفرشی های کشدار در چه سایزی تولید می شوند؟ سئوالات شما عزیزان را در ادامه مقاله توضیح می دهیم.

خرید روفرشی کشدوزی شده یزد

روفرشی های کش دار چند سالی است که در ایران تولید می شوند. و یک محصول جدید به شمار می آیند . خانوار ها از این روفرشی ها برای حفاظت از فرش های خود استفاده می کنند. همان طوری که از نامش مشخص است کاور های فرش از فرش های شما در مقابل کثیفی حفاظت می کنند. و زمانی که کاور های فرش شما کثیف شدند . و جلوه نامناسبی را به خود گرفتند. از طریق ماشین لباس شویی به راحتی شسته می شوند.

خرید روفرشی کشدوزی شده یزد

پارچه روفرشی ها از مخمل یا شنل فشرده نانو می باشد. و از بهترین و با کیفیت ترین پارچه های بازار داخل هستند. که قیمت آن ها نیز گران است. و هنگامی که پارچه تکمیل شد و مرحله تولید آن ها تمام شد.  از طریق دستگاه های دیجیتالی مدل و رنگ مورد نظر را بر روی پارچه چاپ می کنیم . و رنگ و پارچه در دمای بالا تثبیت می شوند . تا رنگ به خوبی جذب پارچه شود.

خرید عمده روفرشی کشدار 12متری

در تمام نقاط کشور صورت می گیرد. با توجه به اینکه خانوار ها از فرش های 12 متری در اتاق پذیرایی و سایر اتاق ها استفاده می کنند . به همین جهت روفرشی های کشدار در این سایز به میزان بیش تری تولید می شوند . و زمانی که خیاط ها پارچه ها را کش دار می کنند. در طول روفرشی حدود 4 سانتی متر اضافه تر برش می زنند. تا زمانی که خریداران بر روی فرش نصب می کنند به خوبی فیکس گردد.

خرید روفرشی کشدوزی شده یزد

روفرشی های 12 متری کش دار براساس پارچه و رنگ های باکیفیتی که در آن ها به کار رفته است. قیمت گذاری می شوند . و قیمت کاور های فرش برای مشتریان به صرفه است. و خرید آن ها برای خانوار ها راحت تر است. با این کار فرش های جدید خود را در برابر رفت و آمد افراد محافظت میکنند. و هم اینکه هر چند دفعه می توانند آن ها را شستشو دهند. و یا اینکه یه طرح شیک دیگر از آن ها خریداری نمایند.

خرید رنگ پرفروش روفرشی کشدار

مربوط به رنگ های سرمه ای و طوسی می باشد . و امروزه از آن جایی که منازل اکثر مصرف کننده ها به رنگ روشن می باشد. برای اینکه تضاد خوبی در منزل ایجاد گردد. و جلوه آن جا تغییر کند. باید از روفرشی های سرمه ای و طوسی استفاده شود. تا هم اینکه سریع کثیف نشوند . و هم اینکه ماندگاری بیش تری داشته باشند.

خرید روفرشی کشدوزی شده یزد

از آن جایی که کاور های فرش طوسی رنگ از همه پرفروش تر می باشند. به همین جهت این رنگ از روفرشی ها در سایز های 6 و 9 و 12 متری تولید می شوند. و زمانی که خانوار ها از مدلی خوششان آمد . می توانند آن طرح را در هر ابعادی که می خواهند انتخاب کنند. و بعد از اینکه ثبت سفارش آن ها انجام گرفت. تا 14 الی 15 روز کاری طول می کشد . تا روفرشی ها آماده شوند. و به دست خریدار مورد نظر برسند.

جهت مشاهده ی روفرشی های کشدار در رنگ بندی و طرح های شیک و خرید و فروش آن در بازار های هدف با ما تماس بگیرید . یا به ایمیل زیر پیام بدهید .

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 5 =

خانه درباره ماتماس با ما