خرید عمده روفرشی ابریشم

فروش عمده روفرشی طرح ابریشم

خرید و فروش عمده روفرشی طرح ابریشم در طرح های مختلف و طبق سفارش مشتریان در سایز های 1.5 تا 12 متری بافت می شوند.  روفرشی های ابریشمی در قیمت و طرح های زیبایی به بازار عرضه می شوند. برای اطلاع از لیست قیمت و مدل های روفرشی ابریشمی با ما در تماس باشید.

فروش عمده روفرشی مدل ابریشم

 

خرید عمده روفرشی ابریشم در حال حاضر توسط نماینده ها و مشتریان افزایش یافته است. و با توجه به اینکه روفرشی های ابریشمی یکی از انواع روفرشی های درجه1 یزد می باشند. و در انواع روفرشی های  سبک و سنگین تولید می شوند. به همین جهت خریداران برای خرید این مدل روفرشی ها حق انتخاب بیش تری دارند. و آن ها را در قیمت های مختلفی خریداری می کنند.

خرید عمده روفرشی ابریشم

اگه بخواهیم این نوع روفرشی ها را از لحاظ کیفی مورد بررسی قرار دهیم. اگر شرکت تولیدی از نخ های ابریشم  به میزان کم برای تولید روفرشی استفاده نماید. بافت روفرشی ها کم ضخامت تر می شوند. و وزن روفرشی پایین می آید. که حدود 5.5 کیلو گرم در سایز 12 متری می شود. و قیمت آن با روفرشی های زرکدار هیچ فرقی نمی کند.

در صورتی که اگر کارخانه از نخ های دوشانل باکیفیت و به میزان بیش تری برای تولید روفرشی ابریشم استفاده کند. تراکم بافت روفرشی و مخصوصا کیفیت زیر و روی روفرشی به قدری افزایش می یابد. که شما به راحتی در هر کجایی قادرید پهن کنید. و روفرشی أصلا موج نمی گیرد. و قیمت آن نیز بالا تر می رود.

قیمت عمده روفرشی ابریشم در بازار

قیمت خرید روفرشی ابریشمی به تراکم و وزن آن ها بستگی دارد . و این مدل از روفرشی ها از لحاظ بافت و مواد اولیه ای که در آن ها به کار می رود. با سایر روفرشی ها فرق می کنند . و وزن هر تخته روفرشی 12 متری بین 7 الی 7.5 کیلو گرم است. و این وزن کیفیت بالای نخ و بافت روفرشی ها را نشان می دهد. پس هر چقدر وزن روفرشی های ابریشمی بیش تر باشد. قیمت آن ها نیز افزایش می یابد.

خرید عمده روفرشی ابریشم

روفرشی های مدل ابریشمی در انواع و اقسام زیادی بافت می شوند. و با توجه به اینکه این مدل از روفرشی ها در بین خریداران به خوبی جا افتاده اند. به همین جهت حجم تقاضا از جانب خریداران برای این نوع روفرشی ها بالا می باشد. کارخانه تولیدی مهام برای اینکه روفرشی ها را طبق تقاضایی که وجود دارد . تولید کنند آن ها را در سایز های 1.5 ، 3 ، 6 ، 9 و 12 متری به بازار عرضه می کنند.

فروش روفرشی ابریشمی 7کیلویی

 

خرید روفرشی ابریشمی 7 کیلویی در بین مشتریان مرسوم شده است. و از آن جایی که این مدل روفرشی ها جزو بهترین روفرشی های بازار از لحاظ کیفیت و شکل می باشند. به همین جهت در مکان های شیک و هم چنین در شهر هایی که وضعیت درآمدی افراد خوب است کاربرد زیادی دارند.

خرید عمده روفرشی ابریشم

اغلب کارخانه های تولیدی ، انواع روفرشی های ابریشمی را در سایز های 1.5 تا 12 متری میبافند . و همیشه میزان نخی که در روفرشی ها بافته می شود. بیش تر از حد معینی است که انتظار می رود. و دلیل اصلی آنهم این است که روفرشی ها بعد از اینکه بافت می شوند حدود 100 تا 150 گرم از وزن آن ها کاهش می یابد به همین جهت کارخانه ها از نخ بیش تری استفاده می کنند. تا روفرشی در سایز 12 متری در وزن 7کیلویی تنظیم شود.

جهت کسب اطلاعات بیش تر در خصوص خرید و فروش روفرشی های ابریشم مهام بافت می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.  

عابدین زاده

09140908784

09137325660

www.mahambaft@gmail.com  

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه − 1 =

خانه درباره ماتماس با ما