انواع روفرشی تولیدی یزد

انواع روفرشی تولیدی یزد

در این مقاله شما با انواع روفرشی تولیدی یزد آشنا می شوید. خرید روفرشی انواع به چه صورت است؟ کارخانه تولید روفرشی کجاست ؟ روفرشی ها در چه رنگ هایی تولید می شوند؟ صادرات روفرشی ها به چه نحو است؟ در ادامه راجع به این سئوالات بیش تر توضیح می دهیم.

انواع روفرشی تولیدی یزد

خرید انواع روفرشی از یزد در شهر شاهدیه انجام می گیرد. بیش از نیمی از روفرشی های ایران در استان یزد تولید می شوند. و در شهر یزد بنک داران و عمده فروشان زیادی فعالیت می کنند. که انواع روفرشی ها اعم از مخمل و ابریشم و زرک دار را در حجم عمده به سراسر کشور ارسال می کنند. و با توجه به اینکه برخی از آنها با مشتریان زیادی در خارج از کشور در ارتباط می باشند. به همین جهت صادرات روفرشی به کشور های هدف را مستقیم از درب کارخانه انجام می  دهند.

انواع روفرشی تولیدی یزد

روفرشی های یزدی در 3 نوع مختلف بافت می شوند. در ادامه در خصوص روفرشی های زرک دار و ابریشم و روفرشی های مخمل صحبت می کنیم. و راجع به کیفیت بافت هر کدام و هم چنین قیمت های آن ها بیشتر مطلع می شوید.

قیمت روفرشی زرکدار یزد

قیمت عمده روفرشی زرکدار توسط عمده فروشان و شرکت های تولیدی به خریداران گرامی گفته می شود . روفرشی های زرک دار از انواع روفرشی های یزدی می باشند. که از طریق دستگاه 4 جاکارد بافته می شوند. و نخ های زرک و مخمل به طور ترکیبی در بافت آن ها به کار رفته است. و زمانی که در اتاق پذیرایی یا فضا های دیگر از آن استفاده می کنید جلوه و دکوراسیون منزلتان را به کلی تغییر می دهند.

انواع روفرشی تولیدی یزد

روفرشی ها براساس نوع نخ و میزانی مواد اولیه ای که در فرایند تولید آن ها به کار می رود . قیمت گذاری می شوند. و هر چقدر روفرشی ها تراکم و وزن بالا تری داشته باشند . قیمت تمام شده ی روفرشی ها نیز بیش تر می شود.

قیمت روفرشی ابریشم یزد

قیمت عمده روفرشی ابریشم به میزان نخ و کیفیت آن بستگی دارد. به طور مثال ممکن است شرکتی از این مواد اولیه به میزان ککمی در بافت روفرشی استفاده کند. به همین جهت روفرشی با قیمت کمی به بازار عرضه می شود . و کیفیت چندان بالایی ندارد. روفرشی های ابریشمی جایگاه خیلی خوبی در بین مشتریان پیدا کرده اند. و جزو روفرشی های لوکس و درجه1 یزد محسوب می شوند. طرح و رنگ این نوع روفرشی ها خاص است. و با نگاه کردن به بافت آن متوجه جذابیت و نقش و نگار آن خواهید شد.

انواع روفرشی تولیدی یزد

این مدل روفرشی ها در دو نوع مختلف قیمت گذاری می شوند. کارخانه های تولیدی برای اینکه حق انتخاب بهتری را به خریداران خود بدهند. روفرشی های ابریشم را دو نوع سنگین و سبک وزن میبافند. به این گونه که روفرشی های سبک ابریشم از لحاظ کیفی با روفرشی های زرکدار با قیمت یکسانی خرید و فروش می شوند. در صورتی که روفرشی های سنگین ابریشم هم بافت ضخیمی دارند. و هم اینکه نوع نقش و نگار آن ها جذاب تر می باشد. و در قیمت های بالا تری به فروش می رسند.

جهت گرفتن نمایندگی فروش محصولات مهام بافت یزد و گرفتن لیست قیمت روفرشی ها با مدیر مربوطه تماس حاصل فرمایید

عابدین زاده

09140908784

09137325660

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 7 =

خانه درباره ماتماس با ما