بازار خریدفروش روفرشی مخمل

بازار خریدفروش روفرشی مخمل

بازار خریدفروش روفرشی مخمل در داخل و خارج از کشور رونق خیلی خوبی گرفته است. اگر تاجر و فروشنده انواع روفرشی می باشید . با ما در تماس باشید. تا طرح ها و رنگ بندی محصولات را مشاهده کنید.

بازار خریدفروش روفرشی مخمل

بازار فروش روفرشی مخمل درجه1 در بازار داخلی و مخصوصا بازار خارجی از طرف مشتریان با تقاضای خیلی خوبی مواجه شده اند. و این مدل روفرشی ها با توجه به اینکه قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای دارند. خریداران با هر بودجه ای قادر به خرید آن ها می باشند. و از جمله ویژگی های آن ها این است که در هر مکانی اعم از داخل یا خارج از منزل قابل پهن شدن می باشند.

بازار خریدفروش روفرشی مخمل

روفرشی های مخمل به روفرشی های ساده 3رنگ معروف می باشند. و طرح ساده این مدل روفرشی ها کاربرد زیادی در زیر فرش یا در اتاق های منزل و هم چنین در پارک و تعطیلات دارند . روفرشی های مخمل سرمه ای و زرشکی و طوسی خیلی دیر تر از مابقی روفرشی ها کثیف می شوند. و این مدل روفرشی ها با پاک کننده ها به راحتی تمیز می شوند .

قیمت روفرشی مخمل در بازار

قیمت عمده روفرشی در بازار به نوع و برند کارخانه تولیدی روفرشی بستگی دارد. و به عنوان مثال برخی از شرکت ها به واسطه برند شناخته شده ای که دارند. و هم چنین حجم فروش زیادی که در سراسر کشور و سایر کشور ها دارند. قیمت های روفرشی خود را بدون منطق افزایش می دهند. و محصولات آن ها با قیمت های زیادی در بازار خرید و فروش می شوند. و این نشانه ی قدرت برند سازی و شخصیت یک کارخانه در بازار می باشد.

بازار خریدفروش روفرشی مخمل

در صورتی که برخی از کارخانه های دیگر به جهت اینکه می خواهند برند خود را به مشتریان و خریداران در سراسر کشور معرفی کنند. روفرشی های مخمل را با قیمت مناسب تری به بازار عرضه می کنند. تا رضایت و توجه خریداران بیش تری جلب گردد.

روفرشی مخمل انواع

روفرشی مخمل 12 متری در انواع مختلف و در ابعاد مورد نیاز تولید می شوند. و روفرشی های 12 متری از 4.5 تا 7 کیلو گرم وزن دارند. که روفرشی های 7 کیلویی به دوشانل نیز معروف هستند. و قیمت آن ها مقرون به صرفه است. این نوع روفرشی ها زیر و بم محکمی دارند. و هیچ گونه محدودیتی را برای خانوار ها به وجود نیاورده اند.

روفرشی سبک مخمل بیش تر در سمت جنوب شرقی و غرب کشور مورد استفاده قرار می گیرند. و این مدل روفرشی ها در وزن های زیر 6کیلو گرم به کشور های دیگر صادر می شوند. و از آن جایی که قیمت آن ها مناسب و مقرون به صرفه می باشد. خریداران و تاجران زیادی از آن خریداری می کنند.

انواع روفرشی های ابریشم و روفرشی های زرک دار و روفرشی های مخمل درجه۱ در سایز استاندارد و در طرح های شیک در شرکت مهام بافت یزد تولید می شوند . برای اطلاع از قیمت عمده طرح های جدید روفرشی مخمل  هم چنین سیاست فروش شرکت می توانید با واحد فروش ما در تماس باشید.

عابدین زاده

09140908784

09137325660

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + چهار =

خانه درباره ماتماس با ما