فروش عمده روفرشی صادراتی درجه1

فروش عمده روفرشی صادراتی درجه1

خرید و فروش عمده روفرشی صادراتی درجه1 در شرکت مهام به صورت تخصصی انجام می گیرد. و از آن جایی که امروزه صادرات رونق خیلی خوبی گرفته است . به همین جهت شرکت های زیادی به سمت صادرات و جهانی شدن قدم برداشته اند. که شرکت ما یکی از شرکت های تخصصی در زمینه منسوجات مخصوصا روفرشی می باشد

فروش عمده روفرشی صادراتی درجه1

فروش و خرید روفرشی عمده صادراتی در کشور های خارجی با تیراژ خیلی بالایی انجام می گیرد. و با توجه به اینکه این محصول مدل و رنگ بسیار شیکی دارد. و در فضا های مختلف کاربرد زیادی دارد. به همین جهت روفرشی به یکی از پر کاربرد ترین منسوجات در ایران و سایر کشور ها تبدیل شده است. و فروش خیلی خوبی در کشور های خاورمیانه را به خود اختصاص داده است.

برای خرید روفرشی صادراتی می توانید با جناب آقای میلاد عابدین زاده مدیر محترم شرکت تماس بگیرید. و در خصوص خرید روفرشی ها و  نحوه ی تسویه حساب به اطلاعات بیش تری دسترسی داشته باشید. هنگامی که مشتریان خارجی روفرشی ها را در سایز های مورد نظر خود سفارش می دهند. ابتدا باید 30 درصد مبلغ فاکتور را واریز کنند. تا نخ برای آن ها خریداری گردد.

طبق توافقی که بین شرکت و مشتری گرامی صورت می گیرد. مابقی مبلغ تا زمانی که روفرشی ها تولید شوند. درب کارخانه تسویه می شود . و سپس بار ترخیص می گردد. و کار های کمرگی در کمرگ و با هماهنگی شرکت ما صورت می گیرد. و با هماهنگی خریدار روفرشی ها را به مرز مدنظر صادر می کنیم. و تحویل مشتری داده می شود.

انواع روفرشی درجه1 صادراتی

روفرشی صادراتی درجه1 در انواع مختلفی به بازار های خارجی صادر می گردد. و از آن جایی که هر کشوری فرهنگ و سلیقه خاص خود را دارد. به همین جهت قبل از اینکه برای صادرات روفرشی برنامه ریزی کنید. باید از وضعیت تقاضا بازار هدف خود مطلع شوید. و سپس با توجه به درخواستی که وجود دارد. روفرشی ها را در طرح و رنگ و هم چنین سایز مدنظر به بازار خارجی صادر کنید.

خصوصیات روفرشی های صادراتی

  1. بیش از 80 درصد روفرشی هایی که به کشور های عراق و افغانستان و پاکستان و غیره صادر می شوند. از نوع روفرشی های مخمل 3 رنگ ساده می باشند.
  2. بافت این مدل از روفرشی ها متوسط است . و ضخامت بافت چندان بالایی ندارند.
  3. قیمت روفرشی های مخمل سبک وزن از حد معمول پایین تر است. و دلیل آن رقابتی بودن بازار خارجی می باشد.
  4. فروش اکثر روفرشی های صادراتی درب کارخانه و به صورت نقدی می باشد.
  5. وزن روفرشی های صادراتی بین 4 تا 5 کیلو گرم است.

صادرات روفرشی به کشور هایی مانند عراق و افغانستان و پاکستان و ترکمنستان و ازبکستان در حجم زیادی صورت می گیرد. و این کشور ها از جمله مشتریان درجه1 روفرشی های مخمل یزدی می باشند. و با توجه به اینکه خرید روفرشی از ایران به لحاظ مسافت و قیمت مناسب ، صرفه اقتصادی زیادی برای آن ها به همراه دارد. به همین جهت 90 درصد کالا های مصرفی خود را از ایران خریداری می کنند.

جهت اطلاع از قیمت روفرشی های یزدی صادراتی در بازار و مشاوره در خصوص خرید و فروش آن ها با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید .

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − هفت =

خانه درباره ماتماس با ما