شرکت تولیدی روفرشی کشدار یزد

شرکت تولیدی روفرشی کشدار یزد

بافندگی مهام به عنوان شرکت تولیدی روفرشی کشدار یزد قادر است روفرشی های مورد نیاز شما را در طرح و رنگ های متنوع تولید کند. و با قیمتی ارزان و مناسب برای شما ارسال کند.

شرکت تولیدی روفرشی کشدار یزد

انواع روفرشی کشدار یزد در انواع مختلفی تولید می شوند. و امروزه جزو محصولات جدید و شیک بازار محسوب می شوند. روفرشی های کشدار کاربرد زیادی در منزل دارند. به گونه ای که خانوار ها به جای اینکه فرش های نو خریداری کنند. از روفرشی های کشدار استفاده میکنند. تا جلوه و رخ فرش خود را زیبا تر کنند.

قیمت کاور فرش بسیار مناسب است. به همین جهت افراد نباید بابت خرید فرش های گران قیمت هزینه زیادی بپردازند. روفرشی های کشدار از جمله محصولاتی می باشند. که قیمت مناسبی دارند. و به دلیل تنوع عالی که دارند توجه هر مشتری را به خود جلب می کنند.

شرکت تولیدی روفرشی کشدار یزد

سایز بندی کاور های فرش شامل 6 و 9 و 12 متری است. و روفرشی هایی که در این ابعاد تولید می شوند. استاندارد های لازم را دارا می باشند. و در صورتی که فرشی غیر استاندارد باشد. باید روفرشی ها را ریسایز کنیم تا شما عزیزان به راحتی آن ها را کاور کنید. و از حرکت روفرشی ها جلوگیری شود.

قیمت کاور فرش یزد باکیفیت

قیمت عمده روفرشی کشدار هر سایزی از کاور های فرش متفاوت است. و این محصولات با توجه به نوع پارچه و رنگ و مواد اولیه ای که در فرایند تولید آن ها به کار می رود. قیمت گذاری می شوند. و متناسب سلیقه مشتری به بازار عرضه می شوند.

برای سفارش روفرشی های کش دار باید ابتدا سایز و تعدادی از روفرشی ها را که درخواست دارید. را طی یک لیستی برای شرکت ارسال نمایید. تا شرکت طبق سفارش شما روفرشی ها را چاپ کند. و در زمان مقرر برای شما خریداران گرامی ارسال نماید.

خریداران و فروشگاه هایی که با شرکت ما همکاری می کنند. نحوه ی سفارش آن ها به این صورت می باشد. که ابتدا روفرشی هایی که نیاز دارند. را برای ما ارسال می کنند. و سپس در صورتی که چند تخته از روفرشی ها را کم آوردند. از طریق پست برای آن ها ارسال می کنیم.

شرکت ما توزیع کننده انواع روفرشی های ارزان قیمت اعم از روفرشی های کشدار و روفرشی های سنتی است . جهت کسب اطلاعات در خصوص خرید و فروش و صادرات روفرشی ها با ما تماس بگیرید.

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 5 =

خانه درباره ماتماس با ما