خرید روفرشی از شرکت تولیدی

خرید روفرشی از شرکت تولیدی

برای فروش و خرید روفرشی از شرکت تولیدی مهام با ما در تماس باشید. تا همکاران لیست قیمت و طرح ها را برای شما ارسال کنند. و در خصوص نحوه ی همکاری و شرایط پرداختی شرکت ما بیش تر آشنا شوید.

خرید روفرشی از شرکت تولیدی

شرکت های تولیدی روفرشی در استان یزد بیش از نیم قرن در بازار داخلی و خارجی فعالیت کرده اند. و بافندگی مهام نیز یکی از کارخانجات استان در زمینه تولید انواع روفرشی می باشد. و خریداران زیادی روزانه محصولات خود را مستقیم از شرکت تهیه می کنند. و با توجه به اینکه روفرشی ها در انواع مختلفی تولید می شوند. به همین جهت خریداران با توجه به سلیقه خود روفرشی ها را در رنگ و سایز های متنوعی خریداری می کنند.

خرید روفرشی از شرکت تولیدی

کارخانه ها روفرشی ها را در سایز های مختلفی تولید می کنند. و روفرشی های 6 و 12 متری در بازار با استقبال بهتری مواجه می شوند. و معمولا خریداران این سایز ها را در رنگ بندی طوسی و سرمه ای خریداری می کنند.

رنگ طوسی یک رنگ خنثی است. و بافت آن ها به نحوی می باشد که توجه هر خریداری را به خود جلب می کند. و روفرشی های طوسی رنگ جذابیت خوبی را به دکوراسیون منزل میدهند. و به روفرشی های نقره ای رنگ نیز معروف می باشند.

فروش روفرشی عمده کارخانه

قیمت عمده روفرشی هایی که به بازار ارسال می شوند . با نخ و مواد اولیه ای که در بافت روفرشی ها به کار می رود. رابطه ی مستقیمی دارند. به عنوان مثال هر چقدر نخ با کیفیت تری در بافت روفرشی ها به کار رود. قیمت روفرشی ها بیش تر می شود. و در نتیجه روفرشی با کیفیت بالاتری به بازار عرضه می گردد.

لیست قیمت عمده روفرشی ها توسط شرکت به مشتریان  اعلام می شود. و مشتریان با توجه به حجم شفارششان تخفیف نقدی می گیرند. و روفرشی ها را با کیفیت عالی دریافت می کنند.

اگر مغازه دار یا خریدار انواع روفرشی هستید. و قصد خرید روفرشی عمده کارخانه را دارید. مجموعه مهام روفرشی ها را با شرایط پرداختی و کیفیت خوبی برای شما ارسال می کند.

شرکت ما توزیع کننده انواع روفرشی ها اعم از مخمل ، زرکدار و ابریشم و کاور فرش می باشد. خریدارانی که به دنبال خرید روفرشی با قیمت ارزان و شرایط پرداختی بهتر هستند. می توانند با ما در تماس باشند

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − چهار =

خانه درباره ماتماس با ما