کارخانه انواع روفرشی های ابریشم

کارخانه انواع روفرشی های ابریشم

اگر قصد خرید از کارخانه انواع روفرشی های ابریشم را دارید. و در زمینه ی خرید و فروش روفرشی ها فعالیت میکنید. بافندگی مهام این محصولات ارزشمند را با قیمتی مناسب و در اسرع وقت برای شما تامین می نماید.

کارخانه انواع روفرشی های ابریشم

روفرشی های ابریشمی از گرون ترین روفرشی های تولید شده در بازار یزد هستند. و در حال حاضر مشتریان زیادی تقاضای خرید و استفاده از این محصولات شیک را دارند و با توجه به اینکه این مدل از روفرشی ها جلوه و رنگ بسیار جذابی دارند. به همین جهت توجه هر خریداری را به خود جلب می کنند.

تراکم بافت روفرشی های ابریشمی عالی است. و وزن آن ها معمولا بین 6.5 تا 8.5 کیلو گرم در می آید. و از بهترین نخ های موجود در بازار برای تولید آن ها استفاده می شود. به همین جهت بافت روفرشی ها محکم می شود. و از سر خوردن آن ها روی فرش جلوگیری می کند.

کارخانه انواع روفرشی های ابریشم

هر چقدر از نخ بیش تری برای بافت روفرشی ها استفاده شود. و شرکت از دستگاه های مدرن برای بافت آن ها استفاده کند. و نخ ها با ظرافت و تراکم بهتری در کنار هم بافته شوند. روفرشی ماندگاری بیش تری پیدا کند. و نماینده ها از بابت خرید آن رضایت بیش تری پیدا می کنند .

کارخانه تولید روفرشی ابریشم

تولید عمده روفرشی ابریشم در رنگ بندی های کرم و سرمه ای و طوسی و زرشکی و آبی فیروزه ای و نسکافه ای صورت می گیرد. و از بین آن ها رنگ سرمه ای و طوسی از همه پرفروش تر می باشند. و فروش خیلی خوبی را به خود اختصاص می دهند.

روفرشی های ابریشمی نسبت به سایر روفرشی ها کیفیت بافت بهتری دارند. و قیمت آن ها بیش تر می باشد. و لذا کیفیت عالی آن ها این انگیزه را در مشتریان ایجاد می کند. تا با قیمت بالایی که دارد. روفرشی های ابریشمی را خریداری کنند.

کارخانه انواع روفرشی های ابریشم

تولید انواع روفرشی های ابریشمی به صورت عمده در شرکت مهام بافت صورت می پذیرد . و مشتریان می توانند هر مدل و رنگی را سفارش دهند. و روفرشی ها را طبق سلیقه خود خریداری کنند . خرید و فروش روفرشی های ابریشمی در مجموعه ما به صورت عمده و اعطای نمایندگی انجام می گیرد. و تمام نماینده های رسمی شرکت ، روفرشی ها را با بهترین شرایط و بهترین قیمت خریداری می کنند.

جهت مشاهده ی روفرشی های کشدار در رنگ بندی و طرح های شیک و خرید و فروش آن در بازار های هدف با ما تماس بگیرید . یا به ایمیل زیر پیام بدهید .

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − 4 =

خانه درباره ماتماس با ما