کارخانه تولیدی روفرشی مخمل دورو

خرید روفرشی کشدار پرفروش

فروش و خرید روفرشی کشدار پرفروش در مجموعه مهام در تعداد زیاد انجام می گیرد. و خریدارنی که به دنبال روفرشی های کشدار ارزان قیمت در طرح های مورد نیاز هستند. مجموعه ما تامین کننده انواع روفرشی ها در قیمت های ارزان و مناسب می باشد.

خرید روفرشی کشدار پرفروش

کاور های فرش چند سالی است که در بازار داخلی با استقبال خوبی از جانب خریداران مواجه شده اند. و کاربرد خوبی در منازل پیدا کرده اند. وقتی فرش ها قدیمی می شوند. خانوار ها باید آن ها را تعویض کنند. و برای خرید فرش نو باید بودجه زیادی را کنار بگذارند. در صورتی که با خرید کاور فرش می توانند به فرش های خود جلوه بهتری بدهند. و زمانی که کثیف می شوند. از طریق مایع های پاک کننده تمیز می شوند.

خرید و فروش کاور فرش در مجموعه ما به صورت عمده ای می باشد. و از آن جایی که ما در سراسر کشور نماینده فروش داریم. به همین جهت محصولات و روفرشی های خود را به آن ها می دهیم تا در امر فروش روفرشی ها سهمی داشته باشند. و خیر و برکتی را برای خانواده خود به ارمغان بیاورند.

خرید روفرشی کشدار پرفروش

روفرشی ها براساس رنگ و پارچه که مواد اولیه اصلی آن ها می باشند. قیمت گذاری می شوند. و کارخانه هایی که از نخ باکیفیت و رنگ باثبات و ماندگاری خوب استفاده می کنند. روفرشی با بالا ترین کیفیت بدست خریداران می رسد.

 سفارش انواع روفرشی های کشدار

فروشگاه ها و نماینده های فروش در سراسر کشور ، روفرشی ها را در ابعاد و رنگ بندی های دلخواه خریداری می کنند. و به مشتریان خود می دهند . از آن جایی که خرید و فروش این محصول سلیقه ای است. به همین جهت زمانی که نماینده ها سفارش طرح مد نظر را میگیرند. آن را به ما ارجاع می دهند . تا برای آن ها تولید کنیم. سپس روفرشی های مذکور را با پست یا تیپاکس برای آن ها ارسال می کنیم.

خرید روفرشی کشدار پرفروش

سایز روفرشی های کشدار 12 و 9 و 6 متری است. و مشتریان براساس فضا و اتاق هایی که دارند. سفارش های خود را ثبت می کنند. و بعد از 15 روز کاری روفرشی ها را برای آن ها ارسال می کنیم. قیمت کاور فرش در بازار یک عرف مشخصی دارد. و بازاریان آن ها را با قیمت های معینی به فروش می رسانند.

جهت کسب اطلاعات بیش تر در خصوص خرید و فروش روفرشی های کشدار مهام بافت می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.  

عابدین زاده

09140908784

09137325660

www.mahambaft@gmail.com  

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 4 =

خانه درباره ماتماس با ما