خریدفروش روفرشی ارزان بازار

مدل روفرشی طوسی ارزان

جهت دیدن مدل روفرشی طوسی ارزان با ما در تماس باشید. تا با مدل و رنگ های روفرشی آشنا شوید. و این مدل از روفرشی ها را با قیمت پایین تری نسبت به بازار دریافت کنید.

طرح روفرشی طوسی ارزان

فروش و خرید روفرشی رنگ طوسی در بازار رونق خیلی خوبی گرفته است. و روفرشی ها در طرح های مختلفی برای مشتریان عرضه می شوند. و این محصولات در انواع روفرشی های مخمل 3 رنگ و روفرشی های زرکدار و روفرشی های ابریشمی تولید می شوند. و از آن جایی که هر کدام از این طرح ها در بافت و نقش های متنوعی تولید می شوند. به همین جهت بازار هدف مخصوص به خود را دارند.

فروش روفرشی های مخمل در بازار داخلی و برخی از کشور های خارجی عالی است. و مشتریان به دلیل قیمت پایین تری که این نوع روفرشی ها دارند. بیش تر روفرشی های مخملی را می پسندند. حتی کشور های اطراف نیز از روفرشی های مخمل ساده در حجم بالا خرید می کنند.

مدل روفرشی طوسی ارزان

روفرشی های زرک دار که به روفرشی های زری دار نیز شهرت دارند. از لحاظ بافت نسبت به روفرشی های مخمل کیفیت بهتری دارند . و جلوه و براقیت آن ها توجه هر فردی را به خود جلب می کند. و بافت روفرشی های زرک دار محکم و پرتراکم می باشد. به همین جهت کمتر بر روی فرش ها سر می خورند.

کارخانه تولیدی روفرشی ابریشم

فروش روفرشی ابریشمی ممتاز در بازار داخلی رونق خیلی خوبی دارد. و این نوع از روفرشی ها بهترین کیفیت و بافت را دارند. و هر خریداری با لمس کردن کیفیت آن تشویق به خرید این مدل از روفرشی می شود. روفرشی های ابریشمی نوع دیگری از روفرشی های یزدی می باشند. که از لحاظ تراکم و کیفیت بافت زبانزد می باشند. و بهتر از این نوع روفرشی ها در بازار داخلی وجود ندارد. این مدل روفرشی ها دارای طرح های ریز بافت می باشند. و ظرافت خاصی در بافت آن ها به کار رفته است. به همین جهت شیک و براق می باشند.

مدل روفرشی طوسی ارزان

قیمت روفرشی های ابریشمی

در مقایسه با سایر روفرشی ها گران تر هستند. و ماندگاری بیش تری در منازل افراد دارند. و با توجه به اینکه وزن نخ آن ها سنگین تر است. و طرافت بهتر و تراکم بافت بالا تری دارند. به همین جهت با قیمت های بیش تری نسبت به مابقی در بازار خرید و فروش می شوند.

جهت مشاهده طرح های روفرشی ابریشم و ارتباط با واحد فروش مهام بافت و اطلاع از میزان موجودی شرکت و هم چنین گرفتن لیست قیمت می توانید با ما در تماس باشید.

عابدین زاده

09140908784

09137325660

www.mahambaft@gmail.com 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 1 =

خانه درباره ماتماس با ما