خریدفروش روفرشی کشدار بازار

خریدفروش روفرشی کشدار بازار

مجموعه مهام بافت به عنوان تامین کننده انواع روفرشی ها در حال حاضر خریدفروش روفرشی کشدار بازار را انجام می دهد. و از آن جایی که این محصولات در مجموعه ما با قیمت مناسبی به بازار عرضه می شوند . به همین جهت مشتریان از بابت قیمت و کیفیت روفرشی ها رضایت خاطر دارند.

خریدفروش روفرشی کشدار بازار

فروش روفرشی های کشدار ارزان توسط شرکت های تولیدی زیادی صورت می گیرد. و کاور فرش یک محصول جدید و کاربردی در منازل می باشد. به همین جهت خریداران از این محصول استقبال زیادی می کنند. کاور فرش از لحاظ رنگ و مدل با فرش ها هیچ فرقی نمی کنند. و زمانی که آن ها را بر روی فرش ها قرار می دهید. تشخیص اینکه روفرشی یا فرش است مشکل می شود. و اگر این کاور ها کثیف شدند. به راحتی از طریق ماشین لباس شویی شستشو می شوند.

روفرشی های کشدار با توجه به کیفیت بافت خوبی که دارند. در قیمت های مناسبی به بازار عرضه می شوند. و برای هر خریداری مقرون به صرفه می باشند. و خانوار ها با استفاده از آن از فرش های خود محافظت بیش تری می کنند. و دکوراسیون منزل خود را شیک تر می کنند.

خریدفروش روفرشی کشدار بازار

خرید و فروش روفرشی در مجموعه مهام بافت ، عمده ای و یه صورت اعطای نمایندگی است . و فروشگاه هایی که در سراسر کشور با ما همکاری می کنند. روفرشی ها را در سایز های مختلف خریداری می کنند. و در سطح شهر خود پخش می کنند.

قیمت فروش کاور فرش یزد

 

قیمت عمده خرید روفرشی کشدار براساس نوع پارچه و رنگ و کش هایی که در اطراف پارچه دوخته می شوند. قیمت گذاری می شوند. و قیمت هر سایز از روفرشی ها متفاوت می باشد. و از آن جایی که کاورهای فرش از جنس پارچه شنل مخمل می باشند. و سایز های 9 و 6 متری آن دارای دورریخت پارچه می باشند. به همین جهت قیمت آن ها در تناسب بیش تر می باشد.

خریدفروش روفرشی کشدار بازار

کاور فرش بهترین محافظ فرش در مقابل بازی کودکان و رفت و آمد افراد می باشد. و هم چنین افرادی که حیوان خانگی در منزل دارند. کاور فرش کمک زیادی به آن ها می کند. پارچه پرتراکم مخمل از کثیف شدن فرش جلوگیری می کند. و در صورت کثیف شدن از طریق ماشین لباس شویی قابل شستشو می باشد.

جهت گرفتن نمایندگی فروش محصولات مهام بافت یزد و گرفتن لیست قیمت روفرشی ها با مدیر مربوطه تماس حاصل فرمایید.

عابدین زاده

09140908784

09137325660

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + پنج =

خانه درباره ماتماس با ما