روفرشی کشدار طرح دورو

روفرشی کشدار طرح دورو

روفرشی کشدار طرح دورو در بین مشتریان مرسوم شده است. و اکثر مشتریان به دنبال خرید انواع کاور فرش دورو مخمل هستند. و به همین جهت مجموعه ما برخی از کارهای کشدار خود را در این مقاله بارگذاری کرده است. برای دیدن مابقی طرح ها تماس بگیرید.

روفرشی کشدار طرح دورو

خرید کاور فرش دورو مخمل در بازار با استقبال زیادی روبه رو شده است. به همین جهت کارخانه ها انواع روفرشی های کشدار را در سایز و طرح های شیک به بازار عرضه میکنند. تا خریداران به راحتی روفرشی های مدنظر خود را سفارش دهند. و در زمان مقرر آن ها را تحویل بگیرند.

کاور فرش های دورو مخمل از بهترین روفرشی های بازار می باشند. و از آن جایی که دو طرف پارچه مخملی شده است به همین جهت از حرکت آن ها بر روی فرش جلوگیری می کند. و این نوع پارچه ها به دلیل انعطاف پذیری خوبی که دارند . به خوبی جذب بافت فرش می شوند.

روفرشی کشدار طرح دورو

جنس کاور فرش ها از پارچه ای به اسم شنل مخمل می باشد. و این نوع پارچه کشسانی خوبی دارد. و به راحتی در ماشین لباسشویی پاک می گردد. و بافت آن به قدری نرم و لطیف می باشد. که هنگامی که بر روی فرش قرار می گیرد. با راه رفتن بر روی آن متوجه کیفیت عالی بافت آن خواهید شد.

انواع کاور فرش دورو یزد

روفرشی های کشدار در چند مدل مختلف تولید می شوند. و هر شرکتی براساس سفارش مشتریان و بازاری که دارد. روفرشی ها را در تنوع طرح و رنگ بالاتری تولید می کند. برخی شرکت ها بیش از 500 طرح و رنگ را تولید می کنند. و البته هزینه طراحی و مدیریت بالاتری را می طلبد که هر شرکتی این عمل را انجام نمی دهد. در صورتی که شرکت ها به طور مثال 60 طرح پرفروش را در نظر می گیرند. و کلا بر روی آن ها کار می کنند. تا موجودی انبار خود را کنترل کنند.

روفرشی کشدار طرح دورو

کاور های فرش در طرح های افشان و طرح هایی که حوضچه وسط دارند. با استقبال بهتری از جانب خریداران مواجه می شوند. و رنگ بندی های طوسی و سرمه ای توجه خریداران را بیش تر به خود جلب می کنند .

جهت گرفتن نمایندگی فروش محصولات مهام بافت یزد و گرفتن لیست قیمت روفرشی ها با مدیر مربوطه تماس حاصل فرمایید.

عابدین زاده

09140908784

09137325660

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 2 =

خانه درباره ماتماس با ما