خرید روفرشی طوسی ارزان

خرید روفرشی طوسی ارزان

برای خرید روفرشی طوسی ارزان با ما در تماس باشید. تا علاوه بر اینکه با طرح و رنگ روفرشی ها آشنا می شوید. این مدل روفرشی ها را با قیمت پایین تری دریافت خواهید کرد.

خرید روفرشی طوسی ارزان

فروش روفرشی رنگ طوسی در طرح و رنگ های مختلفی به بازار عرضه می گردد. و در انواع روفرشی های مخمل 3 رنگ و روفرشی های زرک دار و روفرشی های ابریشمی تولید می شوند.  از آن جایی که هر کدام از این طرح ها در کیفیت و جلوه های مختلفی تولید می شوند. به همین جهت بازار هدف مختص به خود را دارند.

خرید و فروش روفرشی های مخمل ساده در شمال و جنوب شرقی کشور خیلی عالی است. و خریداران در این شهر ها بیش تر روفرشی های مخملی را می پسندند. حتی کشور های اطراف بیش تر روفرشی های مخملی را خرید می کنند.

خرید روفرشی طوسی ارزان

روفرشی های زرکدار از لحاظ کیفی از روفرشی های مخمل بهتر می باشند. و جلوه و براقیت بیش تری دارند. و بافت روفرشی های زرک دار محکم و پرتراکم می باشد. به همین جهت کمتر بر روی فرش ها سر می خورند. با توجه به اینکه روفرشی های زرکدار قیمت بالاتری دارند. خریداران با لمس کردن بافت آن و براقیت خاصی که دارد. ازاین مدل روفرشی ها بیش تر استفاده می کنند.

شرکت تولیدی روفرشی ابریشم

خرید و فروش روفرشی ابریشمی ممتاز از جمله روفرشی های یزدی می باشند. که از لحاظ وزن و تراکم و کیفیت بافت عالی می باشند. و بهتر از این نوع روفرشی ها در بازار داخلی وجود ندارد. روفرشی ابریشم در مدل و نقش های ریز بافت تولید می شوند. و ظرافت خاصی در بافت آن ها به کار رفته است. به همین جهت شیک و بسیارجذاب می باشند.

خرید روفرشی طوسی ارزان

روفرشی های ابریشمی در مقایسه با سایر روفرشی ها قیمت بالاتری دارند. و ماندگاری بیش تری در منازل افراد دارند. از آن جایی که نگار و نقش این طرح روفرشی ها از فرش گرفته شده است. به همین جهت در روی فرش ها مورد استفاده قرار می گیرند. تا جلوه آن جا را شیک تر نشان دهند.

روفرشی های ابریشم در انواع مختلف و روفرشی های زرکدار و روفرشی های مخمل درجه۱ در سایز استاندارد و در طرح های شیک در شرکت مهام بافت یزد تولید می شوند .

برای اطلاع از قیمت عمده طرح های جدید روفرشی مخمل  و هم چنین سیاست فروش شرکت مهام بافت می توانید با واحد فروش ما در تماس باشید.

عابدین زاده

09140908784

09137325660

www.MAHAMBAFT@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × چهار =

خانه درباره ماتماس با ما