فروش روفرشی کشدار دورو

فروش روفرشی کشدار دورو

خرید و فروش روفرشی کشدار دورو  در مجموعه مهام بافت انجام می گیرد. و با توجه به اینکه فروش و خرید روفرشی ها در مجموعه ما در تعداد بالاتری انجام می گیرد. به همین جهت این محصولات را با قیمتی مناسب تر از همکاران به شما تحویل می دهیم.

خریدفروش روفرشی کشدار بازار

فروش روفرشی های کشدار ارزان  در بازار داخلی رونق خوبی گرفته است. و امروزه یک محصول جدید و کاربردی در منازل تلقی می شود . و خانوار ها از آن برای محافظت از فرش های خود استفاده می کنند. این محصول از لحاظ رنگ و طرح با فرش ها هیچ فرقی نمی کنند. و زمانی که بر روی فرش ها نصب می کنید. تشخیص اینکه روفرشی یا فرش است مشکل می شود. و در صورتی که این کاور ها کثیف شدند. به راحتی از طریق ماشین لباس شویی تمیز می شوند.

قیمت کاور فرش ها با توجه به کیفیت خوبی که دارند. برای هر خریداری مقرون به صرفه می باشند. و خریداران با استفاده از آن دکوراسیون منزل خود را تزیین می کنند. و این عامل به افراد کمک زیادی می کنند.

فروش روفرشی کشدار دورو

خرید و فروش روفرشی در مجموعه مهام به صورت عمده و اعطای نمایندگی می باشد. و نماینده هایی که از سراسر کشور با ما همکاری می کنند. روفرشی ها را در سایز های 6 و 9 و 12 متری خریداری می کنند. و در سطح شهر خود توزیع می کنند.

قیمت فروش کاور فرش یزد

قیمت عمده خرید روفرشی کشدار براساس نوع پارچه و رنگ و کش های آن مشخص می گردد. و قیمت هر سایز روفرشی ها متفاوت است. و با توجه به اینکه این نوع روفرشی ها از جنس پارچه شنل مخمل می باشند. و سایز های 6 و 9 متری آن دارای ضایعات و دورریخت پارچه می باشند. به همین جهت قیمت آن ها در تناسب بیش تر می باشد.

فروش روفرشی کشدار دورو

کاور فرش بهترین محافظ فرش در مقابل بازی کودکان و رفت و آمد افراد می باشد. و هم چنین افرادی که در منزل خود حیوان خانگی دارند. این محصول کمک زیادی به آن ها می کند. پارچه پرتراکم مخمل از کثیف شدن فرش جلوگیری می کند. و در صورت کثیف شدن از طریق ماشین لباس شویی قابل شستشو می باشد.

جهت اطلاع از قیمت کاور فرش ها و مشاوره در خصوص خرید و فروش آن ها با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید .

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − 2 =

خانه درباره ماتماس با ما