کاور فرش ارزان یزد

کاور فرش ارزان یزد

برای خرید و استعلام قیمت کاور فرش ارزان یزد با ما تماس بگیرید. تا همکاران فروش شما را راهنمایی کنند. و در خصوص کیفیت و بافت آن ها به اطلاعات بهتری دسترسی داشته باشید.

کاور فرش ارزان یزد

کاور فرش یک محصول وارداتی بوده است. و قبلا از کشور ترکیه وارد می شده است. و با توجه به حقوق گمرکی و عوارضی که به آن می خورده است. با قیمت های بالایی در بازار داخلی خرید و فروش می شده است. چند سالی است شرکت های تولیدی ایران از جمله مهام بافت در زمینه تولید کاور فرش دورو مخمل وارد شده اند. و این محصولات را در سایز های 6 و 9 و 12 متری تولید می کنند.

کاور فرش ارزان یزد

روفرشی های کشدار ایرانی علاوه بر کیفیت بالایی که دارند. طرح و رنگ آن ها به گونه ای است. که توجه هر مشتری را به خودش جلب می کند. و به خوبی بر روی فرش ها نصب می گردد. و زمانی که مهمان دعوت می کنید. نباید نگران کثیف شدن فرش های خود باشید.

قیمت روفرشی های کشدار در بازار فرق می کند. و فروشنده ها همه جوره قیمت می دهند. در صورتی که سایز های کاور فرش استاندارد قیمت مختص به خود را دارند. و با قیمت های مناسبی به بازار عرضه می شوند.

کارخانه فروش روفرشی کشدار ارزان

کاور فرش های یزد از جمله کار های شیک و با کیفیت ایران می باشند. و با توجه به نخ  و پارچه و هم چنین رنگی که در فرایند تولید آن ها به کار رفته است. قیمت گذاری  می شوند. و بدست خریداران گرامی می رسند.

کاور فرش ارزان یزد

شرکت تولیدی مهام بافت در زمینه ی تولید انواع کاور فرش ، روفرشی زرکدار و روفرشی ابریشم فعالیت می کند. و این محصولات را با قیمت های عمده و با کیفیتی درجه 1 به بازار عرضه می نماید. و خریدارانی که روفرشی ها را سفارشی می خواهند. در کم ترین زمان ممکن برای آن ها ارسال می کنیم.

جهت ارتباط با واحد فروش مهام بافت و اطلاع از میزان موجودی شرکت و هم چنین گرفتن لیست قیمت می توانید با ما در تماس باشید.

عابدین زاده

09140908784

09137325660

www.mahambaft@gmail.com 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + پانزده =

خانه درباره ماتماس با ما