کارخانه تولیدی روفرشی ارزان

کارخانه تولیدی روفرشی ارزان

برای ارتباط با کارخانه تولیدی روفرشی ارزان یزد و فروش و خرید روفرشی های متنوع در سایز های متنوع با مجموعه مهام بافت در تماس باشید. تا به لیست قیمت محصولات و طرح های شیک روفرشی ها دسترسی داشته باشید.

کارخانه تولیدی روفرشی ارزان یزد

شرکت تولیدی روفرشی مهام یزد انواع روفرشی ها اعم از مخمل 3 رنگ و زرکدار و ابریشم را در رنگ بندی های شیک و طرح های متنوع تولید می کند. و خریداران با توجه به سلیقه و فضایی که قرار است روفرشی ها را در آن جا پهن کنند. این محصولات شیک را خریداری می کنند.

اگر فروشنده انواع روفرشی و کالای خواب هستید. و قصد خرید مستقیم از کارخانه را دارید. در مجموعه ما روفرشی ها به صورت عمده و در حجم بالا خرید و فروش می شوند . و مشتریان می توانند با واحد فروش ما تماس بگیرند. و با ذکر مشخصات و آدرس فروشگاه خود نسبت به خرید روفرشی ها اقدام کنند.

کارخانه تولیدی روفرشی ارزان

روفرشی های طرح مخملی از جمله ارزان ترین روفرشی های یزد می باشند. و  این مدل روفرشی ها در سایز های پادری تا 12 متری موجود می باشند . و رنگ  طوسی زرشکی و سرمه ای  و آبی فیروزه ای آن ها بسیار پرفروش می باشند.

طرح روفرشی تولیدی یزد

خرید و فروش روفرشی انواع یزد در مجموعه ما در حجم بالا صورت می گیرد. و مخصوصا روفرشی های زرک دار فروش بالاتری را به خود اختصاص می دهند. و در بازار داخل از جایگاه خیلی خوبی برخوردار می باشند. و زرق و برق آن ها توجه هر خریداری را به خود جلب میکند.

این طرح از روفرشی ها در کیفیت های مختلفی تولید می شوند. و با قیمت های متنوع به بازار عرضه می شوند. به همین جهت در صورتی که قیمت روفرشی ها برای خریدار گران باشد. روفرشی های ارزان قیمت در مجموعه موجود می باشند. و مشتری طبق بودجه خود خرید انجام می دهد.

کارخانه تولیدی روفرشی ارزان

روفرشی های زری دار دارای نخ مخمل سفت پیچ و نخ های زرک می باشند. این نوع روفرشی ها در 6 رنگ بافته می شوند. و کیفیت بافت آن ها به میزان نخی که در فرایند تولید آن ها به کار رفته است. بستگی دارد. به همین جهت هر چقدر روفرشی تراکم بافت بیش تری داشته باشد. و  سنگین تر باشد. با قیمت بالا تری در بازار فروخته می شود.

شرکت ما عرضه کننده انواع روفرشی های ارزان قیمت و گران قیمت اعم از روفرشی های کشدار و روفرشی های سنتی است. جهت کسب اطلاعات در خصوص خرید و فروش و صادرات روفرشی ها با ما تماس بگیرید.

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.milladtrade@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − هفده =

خانه درباره ماتماس با ما