خرید مستقیم کاور فرش کارخانه

خرید مستقیم کاور فرش کارخانه

برای فروش و خرید مستقیم کاور فرش کارخانه با ما در ارتباط باشید. با سرمایه های اجتماعی و روابط کاری خوبی که داریم. می توانیم شما را در خرید کاور فرش بدون واسطه از کارخانه راهنمایی کنیم.

خرید مستقیم کاور فرش کارخانه

کارخانه های تولیدی زیادی در تبریز و یزد و تهران مستقر هستند. و امروزه انواع روفرشی های کشدار را در سایز و طرح های متنوع تولید می کنند. و با توجه به اینکه روفرشی مهام بافت نیز خود تولید کننده انواع کاور فرش 12 متری و 9متری و 6متری میباشد. به همین جهت کاور ها را با قیمت عمده به بازار عرضه می کند. تا مشتریان از بابت کیفیت و قیمت آن ها رضایت خاطر بهتری داشته باشند.

خرید مستقیم کاور فرش کارخانه

فروش کاور فرش در بازار داخلی به صورت آنلاین و کاملا سلیقه ای صورت می گیرد. به این نحو که خریدار با مراجعه به سایت یا فروشگاه فروشنده طرح مدنطر خود را انتخاب می کند. و فروشنده بعد از چند روز روفرشی را آماده و برای خریدار خود ارسال می نماید. فروش کاور فرش به این صورت نیست که خریدار از محصولاتی که فروشنده در مغازه خود موجود دارد. آن ها را انتخاب کند.

خرید مستقیم کاور فرش از کارخانه برای خریداران مزایای زیادی را به همراه دارد. در این صورت مشتری قادر است آن ها را با قیمت پایین تری خریداری کند. و با قیمت مناسب تری بدست مشتریان خود برساند. و علاوه بر آن محصولات را با کیفیت بهتر و در زمان کمتری دریافت می کند. و همین امر در روند فروش و خدمات بهتر به مشتریان کمک موثری می کند.

کارخانه تولید روفرشی دورو مخمل کشدار

برای خرید مستقیم از کارخانه تولیدی کاور فرش دورو باید از اعتبار و سابقه خوبی برخوردار باشید. و حجم خریدتان بالا باشد. برای یک شرکت تولیدی به صرفه نیست تا محصولات خود را به صورت خرده به بازار عرضه نماید. به همین جهت با نماینده هایی کار می کند. که روفرشی ها را در حجم بالایی خریداری می کنند.

خرید مستقیم کاور فرش کارخانه

کاور فرش ها در سایزهای 6 و 9 و 12 متری تولید می شوند. و خریداران براساس فرش های خود سفارش می دهند. تمام کاور ها در مجموعه ما به صورت استاندارد دور دوزی می شوند. و مشتریانی که سایز فرش های آن ها غیر استاندارد می باشد. خیاط های مجموعه ، ریسایز را برای آن ها انجام می دهند. و کاور فرش ها را طبق سایز فرش آن ها دور دوزی می کنند. تا مشکلی پیش نیاید.

جهت مشاهده ی روفرشی های کشدار در رنگ بندی و طرح های شیک و خرید و فروش آن در بازار های هدف با ما تماس بگیرید . یا به ایمیل زیر پیام بدهید. .

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + هجده =

خانه درباره ماتماس با ما