قیمت روفرشی کشدار در یزد

قیمت روفرشی کشدار در یزد

برای گرفتن لیست قیمت روفرشی کشدار در یزد و اطلاع از قیمت هایی که در بازار خرید و فروش می شوند. با تماس با مجموعه ما به راحتی از مشاوران فروش راهنمایی بگیرید.

قیمت روفرشی کشدار در یزد

کاور فرش های طرح جدید در استان یزد در حجم بالا تولید می شوند. و از آن جایی که شهر یزد مهد پارچه ایران است. به همین جهت پارچه با بالاترین کیفیت تولید می شود. و در قیمت های متنوع به بازار عرضه می شود.

قیمت روفرشی کشدار در یزد

قیمت کاور فرش به مواد اولیه آن بستگی دارد. به عنوان مثال اگر پارچه روفرشی مخمل دورو و تراکم بالایی داشته باشد. و هم چنین کاغذ چاپی که با استفاده از آن طرح ها را بر روی پارچه چاپ می کنند. از ثبات خوبی برخوردار باشد. روفرشی کشدار با بهترین کیفیت تولید و البته با قیمت بالا به فروش می رسند. که اصلا اهمیت ندارد. و ماندگاری آن از اهمیت بیش تری برخوردار می باشد.

روفرشی های کشدار تک رو مخمل ممولا از جنس پلی استر می باشند. و خاصیت کشسانی ندارند. به همین جهت با کمترین قیمت در بازار فروخته می شوند. به همین جهت در حین خرید به کیفیت پارچه آن ها توجه داشته باشید.

قیمت خرده روفرشی کشدار در بازار

خرید و فروش کاور فرش در بازار داخلی رونق خیلی خوبی دارد. و نماینده ها و فروشگاه های سراسر کشور این محصولات را با افزودن سود خود به فروش می رسانند. به عنوان مثال قیمت 12 متری روفرشی کشدار حدود 1200 تا 1300 هزار تومان می باشد. و در صورتی که روفرشی جنس ضعیفی داشته باشد. با قیمت های یک میلیون تومان نیز خرید و فروش می شود.

قیمت روفرشی کشدار در یزد

روفرشی های کشدار یک محصول سلیقه ای هستند. به این گونه که خریداران قبل از سفارش خود طرح مدنظر را انتخاب می کنند. و سپس براساس کد مورد نظر سفارش خود را ثبت می کنند. و شما نمی توانید به مشتریان یک طرح خاص را پیشنهاد بدهید. چون ممکن است با سلیقه آن ها سازگار نباشد.

جهت مشاهده طرح های روفرشی کشدار  و خرید و فروش آن ها و هم چنین اطلاع از قیمت هایی که در بازار به فروش می رسند. می توانید با ما تماس بگیرید .

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 1 =

خانه درباره ماتماس با ما