تولید روفرشی طرح زرکدار

تولید روفرشی طرح زرکدار

تولید روفرشی طرح زرکدار در شرکت مهام بافت یزد صورت می گیرد . و اگر به دنبال خرید روفرشی های یزد هستید. و قیمت و کیفیت برای شما اهمیت دارد. با ما تماس بگیرید. تا لیست قیمت و طرح های روفرشی را برای شما ارسال کنیم.

تولید روفرشی طرح زرکدار

روفرشی های زرکدار در طرح های افشان و طرح های حوضچه دار به بازار عرضه می شوند. و هر طرحی در سایز های مختلفی موجود می باشند. که خریداران براساس رنگ و طرحی که مدنظرشان می باشد. آن ها را خریداری می کنند. و تمام این محصولات با شرایط عالی بدست مشتریان گرامی می رسند.

تولید روفرشی های طرح زرکدار در تعداد بالا انجام می گیرد. و هر دستگاه 4جاکارد تقریبا 15 تا 20 تخته روفرشی 12 متری را به طور روزانه تولید می کند. و زمانی که مشتری 5 عدل روفرشی 12 متری را سفارش می دهد.معمولا یک هفته زمان می برد. تا روفرشی ها آماده و ارسال شوند.

تولید روفرشی طرح زرکدار

روفرشی یک محصول ارزان و پرکاربرد در ایران می باشد. و هر خانواری از آن ها در منازل و تعطیلات استفاده می کند. و با توجه به قیمت مناسبی که دارند. هر فردی به راحتی آن را خریداری میکند. و رنگ بندی این محصولات به گونه ای است. که افراد براساس دکوراسیون خود آن ها را انتخاب می کنند.و با چنش وسایل خود سازگار می کنند.

انواع سایز روفرشی زرکدار

روفرشی ها در سایز های پادری تا 12 متری تولید می شوند. و برخی کارخانه ها روفرشی های سایز پادری و 1.5 متری و 9 متری را نمی بافند. و دلیل آنهم ضایعات و هم چنین دوردوزی روفرشی ها می باشد. که روفرشی هر چقدر سایز کمتری داشته باشد. دور دوزی آن سخت تر می شود. و هر خیاطی زیر بار دوخت آن نمی رود. به همین جهت سایز های 9 و 1.5 و پادری در برخی از کارخانه ها تولید می شوند.

قیمت 12 متری روفرشی براساس نخ و مواد اولیه و نخ زرک مشخص می شود. و قیمت مابقی سایز های روفرشی تناسب بسته می شود. به عنوان مثال قیمت روفرشی 6 متری نصف روفرشی 12 متری محاسبه می گردد.

شرکت مهام بافت تولید کننده انواع روفرشی ها اعم از مخمل ، زرکدار و ابریشم و کاور فرش می باشد. خریدارانی که به دنبال خرید روفرشی با قیمت ارزان و شرایط پرداختی بهتر هستند. می توانند با ما در تماس باشند

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − پنج =

خانه درباره ماتماس با ما