فروش عدلی انواع روفرشی یزد

فروش عدلی انواع روفرشی یزد

خرید و فروش عدلی انواع روفرشی یزد در بافندگی مهام انجام می گیرد. و تمام روفرشی ها در مجموعه ما به صورت عمده ای و در عدل های مشخص برای مشتریان ارسال می گردد.

فروش عدلی انواع روفرشی یزد

خرید روفرشی ها به صورت عدلی صورت می گیرد. زمانی که مشتریان سفارشی را ثبت می کنند . برای اینکه روفرشی ها را در حجم بالاتری برای آن ها ارسال کنیم. باید در عدل هایی قرار بدهیم تا در حین حرکت جابه جا نشوند. به عنوان مثال عدل های 12 متری حدود 15 تخته روفرشی جا میگیرند. و حدود 20 تخته روفرشی در عدل های 9متری قرار داده می شوند.

فروش عدلی انواع روفرشی یزد

عدل روفرشی همان گونی محکم می باشد. که بعد از اینکه روفرشی ها را بر روی یکدیگر قرار دادیم از طریق دستگاه پرس فشرده می کنیم. تا حجم بیش تری از روفرشی ها در عدل قرار بگیرد. و سپس تسمه هایی را در اطراف عدل محکم می کنیم. تا روفرشی ها از هم نپاشند.

ارسال عدل روفرشی برای مشتریان چند مزیت دارد. از آن جایی که اکثر عدل ها از طریق باربری ارسال می گردد. هر چقدر تعداد روفرشی ها داخل عدل بیش تر باشد. کرایه حمل کمتری برای مشتری محاسبه می گردد. و در صورتی که به صورت خرده ارسال گردند. کرایه زیادی برعهده مشتری میافتد . که برای او به صرفه نخواهد بود.

عدل روفرشی 6متری یزد

روفرشی های 6متری به اندازه 30 تخته داخل یک عدل قرار می گیرند. و هر دو تخته از روفرشی های 6 متری داخل یک کاور 12 متری قرار داده می شوند. و سپس عدل آن بسته میشود. و برای مشتریان ارسال می گردد.

فروش عدلی انواع روفرشی یزد

قیمت روفرشی های 6 متری در تناسب نصف روفرشی های 12 متری میباشند. و وزن آن ها نیز نصف روفرشی های 12 متری است. و در سایز 2*3 به بازار عرضه می شوند. فروش روفرشی های 12 و 6 متری از سایز های دیگر روفرشی ها بیشتر است.

جهت ارتباط با واحد فروش مهام بافت و اطلاع از میزان موجودی شرکت و هم چنین گرفتن لیست قیمت می توانید با ما در تماس باشید.

عابدین زاده

09140908784

09137325660

www.mahambaft@gmail.com 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 5 =

خانه درباره ماتماس با ما