قیمت کاور فرش 12متری

قیمت کاور فرش 12متری

برای گرفتن لیست قیمت کاور فرش 12متری باید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس بگیرید. تا همکاران شما را راهنمایی کنند. و با توجه به اینکه فروش ما عمده هست. قادر هستید روفرشی های کشدار را با قیمت عمده دریافت نمایید.

قیمت کاور فرش 12متری

کاور فرش ها براساس نوع پارچه و میزان رنگی که در چاپ روفرشی ها به کار می رود. قیمت گذاری می شود. و هر چقدر وزن روفرشی ها  بیش تر باشد. قیمت آن ها نیز بیش تر می گردد. و البته کیفیت روفرشی ها نیز افزایش می یابد.

روفرشی های کشدار از جمله محصولات شیک و درجه1 بازار می باشند. که قبلا از ترکیه وارد می شدند. و کیفیت به مراتب خوبی داشتند. و از آن جایی که این محصول وارداتی بود به همین جهت کنترل کیفیت آن بسیار ضعیف بود و در صورتی که کاور فرش مشکلی داشت. کسی جوابگوی آن نبود.

قیمت کاور فرش 12متری

روفرشی های کشدار در حال حاضر توسط شرکت های تولیدی ایرانی تولید می شوند. و در سایز های 6 و 9 و 12 متری در دسترس خانوار ها قرار می گیرد. اگر خریداری بابت کیفیت روفرشی ها به مشکلی برخورد کرد. به راحتی می تواند با تامین کننده خود ارتباط بگیرد. و از خدمات پس از فروش شرکت بهره ببرد.

قیمت عمده روفرشی کشدار 12 متری

کاور فرش های 12 متری در قیمت های مشخصی به بازار عرضه میشوند . و حدود قیمتی عمده آنها 980.000 تومان است. و نماینده های ما با قیمت 1300.000 تومان به صورت خرده بفروش می رسانند. و در صورتی که مشتریان کاور فرش ها را به صورت سفارشی بخواهند. مجموعه سفارش آن ها را ثبت و بعد از 15 روز کاری به آن ها تحویل می دهد.

جهت کسب اطلاعات بیش تر در خصوص خرید و فروش روفرشی های کشدار مهام بافت می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.  

عابدین زاده

9140908784

09137325660

www.mahambaft@gmail.com  

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 5 =

خانه درباره ماتماس با ما