انواع روفرشی رنگ طوسی  

انواع روفرشی رنگ طوسی  

اگر قصد خرید انواع روفرشی رنگ طوسی را دارید و مجموعه ما تنوع بالایی از روفرشی ها را به بازار عرضه می کند. و شما به راحتی می توانید طرح مدنظر خود را خریداری کنید. برای مشاهده طرح های روفرشی طوسی رنگ با ما همراه باشید.

انواع روفرشی رنگ طوسی 

رنگ طوسی یکی از رنگ های پرفروش در بازار داخلی می باشد. و به غیر از روفرشی منسوجات دیگر در رنگ طوسی فروش بالاتری دارند. و روفرشی های طوسی در دو نوع تولید می شوند. زمانی که نخ مخمل را به رنگ ریسی می فرستیم تا به رنگ دلخواه ما در بیاید. کارخانه رنگ ریسی می تواند درصد رنگ را کم و زیاد کند. و هم طوسی نقره ای را رنگ کند و هم اینکه طوسی تیره را تولید کند. و برای ما ارسال نماید.

انواع روفرشی رنگ طوسی  

روفرشی های طوسی نقره ای جذابیت بهتری دارند. و با دکوراسیون منزل هم خوانی بهتری دارند. و رنگ روشن روفرشی ها سبب می گردد طرح و نقش روفرشی جلوه بهتری پیدا کند. و رنگ طوسی در تمام طرح های زرکدار و ابریشم و مخمل وجود دارد.

روفرشی ابریشم طوسی رنگ بیش از 60 درصد فروش را به خود اختصاص می دهد. و با توجه به اینکه بازار تقاضای زیادی برای این محصول دارد. به همین جهت کارخانه ها تولید خود را بر مبنای آن قرار می دهند. و موجودی انبار خود را تکمیل می کنند. تا زمانی که مشتری سفارش داد سریع بارگیری را برای او انجام دهند.

فروش عمده روفرشی طوسی کاور فرش

روفرشی های کشدار طوسی رنگ در کد های مختلفی تولید می شوند. و با توجه به اینکه رنگ طوسی از طریق دستگاه های دیجیتالی بر روی پارچه ها چاپ می خورد. به همین جهت رخ بهتری را به کاور فرش می دهد. فروش و خرید کاور فرش طوسی نیز عالی است. و مناسب دکوراسیون های روشن می باشد.

انواع روفرشی رنگ طوسی  

روفرشی های طوسی رنگ در انواع متنوع روفرشی های زرکدار و روفرشی های مخمل درجه۱ و ابریشم در سایز استاندارد و در طرح های شیک در شرکت مهام بافت یزد تولید می شوند .

برای اطلاع از قیمت عمده طرح های جدید روفرشی طوسی  و هم چنین سیاست فروش شرکت مهام بافت می توانید با واحد فروش ما در تماس باشید.

عابدین زاده

09140908784

09137325660

www.MAHAMBAFT@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − سیزده =

خانه درباره ماتماس با ما