کارخانه تولید روفرشی پادری

کارخانه تولید روفرشی پادری

اگر قصد خرید از کارخانه تولید روفرشی پادری یزد را دارید. مجموعه ما سایز های کوچک اعم از پادری و 1.5 متری و 3 متری را در طرح های مختلف تولید می کند. برای اطلاع از قیمت ها با ما در تماس باشید.

کارخانه تولید روفرشی پادری

روفرشی های سایز پادری در ابعاد  70 در 100 و 75 در 120 سانت تولید می شوند. و قیمت آن ها در تناسب بسیار ارزان و مناسب مشتریان می باشد. و معمولا هر خریداری آن ها را در تعداد بالا خریداری می کند. و از جمله کاربرد آن ها می توان به عنوان جلو درب اتاقی استفاده کرد. و زمانی که کثیف شدند. با توجه به اینکه سایز آن ها کوچک است. به راحتی قابل شستشو می باشند

کارخانه تولید روفرشی پادری

تولید روفرشی های پادری در تعداد بالا انجام می گیرد. و برخی از شهر های ایران مانند اراک و زاهدان و بجنورد بیش ترین استفاده را از این روفرشی ها می برند. فروش روفرشی های سایز پادری در این شهر ها بیش تر می باشد.

مشتریان درخواست های مختلفی دارند. و برخی از مشتریان از روفرشی های 3 و 6 و 12 متری بیش تر استفاده می کنند. و برخی دیگر از روفرشی های 1.5 متری و پادری و 9متری در تعداد بیش تری استفاده می کنند. برای اینکه جوابگوی سفارش مشتریان باشیم. روفرشی ها را در سایز های مختلف تولید می کنیم. تا زمانی که مشتریان سفارش دادند. در اسرع وقت برای آن ها ارسال کنیم.

پادری روفرشی زرکدار

علاوه بر روفرشی های مخمل ، روفرشی های زرکدار نیز در سایز های پادری تولید می شوند. و در قیمت های مناسبی به بازار عرضه می شوند. روفرشی های زرکدار زرق و برق زیبایی دارند. و جلوه خوبی را به دکوراسیون منزلتان می دهند. از جمله کاربرد های این مدل روفرشی ها می توان در ورودی آشپزخانه و ورودی اتاق خواب یا سرویس ها اشاره کرد.

جهت گرفتن نمایندگی فروش محصولات مهام بافت یزد و گرفتن لیست قیمت روفرشی های سایز پادری با مدیر مربوطه تماس حاصل فرمایید.

عابدین زاده

09140908784

09137325660

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 8 =

خانه درباره ماتماس با ما