قیمت انواع روفرشی یزد

قیمت انواع روفرشی یزد

قیمت انواع روفرشی یزد در شرکت مهام طی یک لیست برای نمایندگان ارسال می گردد. و مشتریانی که سفارش دارند. لیست سفارش خود را بر مبنی قیمت آن محصلات می بندند. و برای ما می فرستند. تا در اسرع وقت تولید و برای آن ها بفرستیم.

قیمت انواع روفرشی یزد

قیمت و کیفیت دو عاملی اساسی در فروش روفرشی ها می باشد. کارخانه باید روفرشی ها را در کیفیت و قیمت های مختلفی تولید نماید. تا خریدار در هنگام خرید حق انتخاب بیش تری داشته باشد. به طور مثال ما مشتریان زیادی داریم. که در کنار روفرشی های باکیفیتی که از ما خریداری می کنند. روفرشی های سبک وزن و ارزان قیمت نیز تقاضا دارند. و در صورتی که موجود نداشته باشیم. به سراغ سایر شرکت های تولیدی روفرشی می روند.

قیمت روفرشی های ابریشم از تمام روفرشی ها بیش تر است. و این عامل سبب می گردد کیفیت بالاتری نسبت به سایر روفرشی ها داشته باشد. در صورتی که روفرشی های مخمل قیمت پایین تری دارند. و کیفیت آن ها متوسط است. هر چند از طریق دستگاه می توان وزن بافت روفرشی های مخمل را اضافه کرد. و تراکم بهتری را به آن ها داد. که این عامل بستگی به سفارش مشتری دارد.

قیمت انواع روفرشی یزد

قیمت روفرشی زرکدار از روفرشی های مخمل بیش تر است. و دلیل ان هم نخ زرک و حجم بیش تر نخ مخمل در بافت آنها می باشد. و زرق و برقی که روفرشی های زرکدار دارند . مابقی روفرشی ها از آن بی بهره می باشند. تمام روفرشی ها در سایز های مختلفی تولید می شوند. و قیمت هر سایزی متفاوت است. و باید تناسب بسته شود.

قیمت روفرشی مخمل 5کیلو

روفرشی های مخمل 4 و 5 کیلویی بیش تر جنبه ی صادراتی دارند. و در داخل ایران زیاد کاربردی ندارند. و تنها در قسمت سیستان و بلوچستان فروش بالایی را به خود اختصاص می دهند. روفرشی های 5کیلویی مخمل بافت ضعیفی دارند. و وزن بافت آن ها پایین می باشد. و زمانی که ان ها را بر روی فرش پهن می کنید. به راحتی جمع می شوند.

قیمت انواع روفرشی یزد

روفرشی های مخمل با قیمت های پایینی در بازار خرید و فروش می شوند. و عراقی ها و پاکستانی ها و افغانستانی ها مشتری درجه1 این نوع روفرشی ها می باشند. در تعداد بالا خریداری می کنند.

جهت اطلاع از قیمت روفرشی ها در طرح های مختلف و مشاوره در خصوص خرید و فروش آن ها با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید .

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.milladtrade@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − سه =

خانه درباره ماتماس با ما