تولید کاور فرش عید

تولید کاور فرش عید

شرکت ما در نظر دارد تولید کاور فرش عید را برای نوروز امسال رونق ببخشد. و طرح و رنگ زیبایی از روفرشی ها را به بازار عرضه نماید. برای گرفتن لیست قیمت و مشاهده ی طرح ها با ما تماس بگیرید.

تولید کاور فرش عید

 روفرشی های کشدار در نزدیک عید با تقاضای بیش تری مواجه می شوند. و برای اینکه جوابگوی تقاضای مشتریان باشیم پارچه های بیش تری را تکمیل می کنیم. تا زمانی که مشتریان درخواست دادند. سریع کاور فرش ها را تولید و برای آن ها ارسال کنیم.

تولید کاور فرش عید

کاور فرش یک محصول محافظ برای فرش ها می باشد. و افرادی که قادر به خرید فرش نمی باشند. با کمترین بودجه قادر به خرید کاور فرش هستند. قبل از اینکه روفرشی کشدار مورد نظر خود را سفارش بدهید. فرش های خود را اندازه بگیرید. و به تامین کننده خود اعلام کنید. چون اگر فرش های شما غیر استاندارد باشد. احتمال اینکه کاور ها بر روی فرش ها فیکس نشوند. زیاد می گردد.

روفرشی های کشدار در سایز های 6 و 9 و 12 متری تولید می شوند. و سایز آن ها اساندارد می باشد. در صورتی که روفرشی نیاز به ریسایز داشته باشد. خیاط ها اندازه برش پارچه های خود را تغییر می دهند. و طبق سایز فرش مشتری روفرشی ها را ریسایز می کنند. و زمانی که مشتریان کاور ها را بروی فرش های خود قرار می دهند. به راحتی با فرش ها فیکس می شوند.

روفرشی کشدار 6متری طوسی

سایز کاور فرش 6متری 2*3 می باشد. و اگر فرش یکی از مشتریان 2.2*3.3 باشد. کاور فرش به خوبی بر روی فرش قرار نمی گیرد. و حرکت می کند. پس قبل از سفارش حتما سایز دقیق فرشتان را اعلام کنید.

تولید کاور فرش عید

کاور فرش های 6 متری فروش خیلی خوبی دارند. و بیش تر در آشپزخانه و فضا های کوچک تر استفاده می شوند. از ان جایی که فروش روفرشی های کشدار در تهران و شهر های مرکزی بیش تر می باشد. و اکثر منازل 50 متری یا نهایتا 80 متری می باشند. به همین جهت خانوار ها بیش تر از کاور فرش های 6 متری برای کاور کردن فرش های خود استفاده می کنند.

جهت مشاهده طرح های روفرشی کشدار  و خرید و فروش آن ها و هم چنین اطلاع از قیمت هایی که در بازار به فروش می رسند. می توانید با ما تماس بگیرید .

عابدین زاده

9137325660

09140908784

 www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × چهار =

خانه درباره ماتماس با ما