عدل روفرشی تولید شده

عدل روفرشی تولید شده

اگر در خصوص تعداد عدل روفرشی تولید شده در کارخانه سئوال دارید. حتما این مقاله را دنبال کنید تا در خصوص بسته بندی روفرشی ها و تعداد عدل روفرشی به اطلاعات بیش تری دسترسی داشته باشید.

عدل روفرشی تولید شده

روفرشی ها از طریق دستگاه های بافندگی تولید می شوند. و هر روفرشی یک تخته  حساب می شود. و برای اینکه روفرشی ها شکل و شمایل بهتری بگیرند. آن ها را در کاور های مخصوصی می کنیم. و این کاور ها دسته دار می باشند. شما به راحتی می توانید آن ها را هر جایی حمل کنید.

عدل روفرشی تولید شده

برای اینکه تعداد بیش تری از روفرشی ها را برای مشتریان خود ارسال کنیم. روفرشی ها پرس می شوند. تا فضای کمتری بگیرند. و سپس آن ها را داخل عدل هایی  قرار میدهیم . و از طریق تسمه هایی محکم میبندیم . تا از هم باز نشوند. در این صورت روفرشی ها به راحتی داخل عدل قرار می گیرند

15 تخته روفرشی 12 متری در یک عدل جا میگیرد. و روفرشی های 6متری حدود 30 تا و روفرشی های 3 متری . حدود 60 تخته در یک عدل . گنجانده می شوند. و حمل آن ها بسیار آسان تر می شود. و از طریق باربری برای مشتریان ارسال می شوند.

کاور روفرشی های تولیدی

کاور روفرشی ها از جنس پارچه مخصوصی است. و این پارچه در کیفیت های مختلفی تولید می شود. و شامل پارچه 60 گرمی و 90 گرمی میباشد. ما از کاور های 90 گرمی زیپ دار استفاده می کنیم. و روفرشی های خود را داخل آن ها قرار می دهیم. به عنوان مثال یک تخته روفرشی داخل یک کاور قرار می گیرد. و دو تخته روفرشی 3 متری داخل یک کاور قرار می گیرد. و هر چقدر سایز روفرشی ها کمتر می شود . آن ها را به صورت جفت جفت داخل کاور میکنیم.

رنگ کاور های روفرشی مهام زرد رنگ است. و اکثر مشتریان آن ها را میشناسند. و لوگوی مهام بر روی کاور ها است.شرکت ما تولید کننده انواع روفرشی های ارزان قیمت و گران قیمت اعم از روفرشی های کشدار و روفرشی های سنتی است.

جهت کسب اطلاعات در خصوص خرید و فروش و صادرات روفرشی ها با ما تماس بگیرید.

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.milladtrade@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 15 =

خانه درباره ماتماس با ما