پخش انواع کاور فرش

پخش انواع کاور فرش

بافندگی مهام در زمینه ی تولید و پخش انواع کاور فرش در استان یزد فعالیت می کند. و با توجه به سابقه ی خوبی که در زمینه ی روفرشی ها بدست آورده است. قادر است روفرشی های کشدار را با قیمت مناسب تر و با کیفیت بهتری به شما تحویل بدهد.

پخش انواع کاور فرش

روفرشی های کشدار در طرح و رنگ های جذابی به بازار عرضه می شوند. و این نوع روفرشی ها به عنوان محافظ فرش های شما عمل می کنند. به گونه ای که از کثیف شدن فرش ها و خراب شدن بافت آن ها جلوگیری می کنند. و حتی زمانی که مهمان دعوت می کنید. ممکن است نگران فرش های خود باشید. به همین جهت این محصول کمک زیادی به شما می کند.

پخش انواع کاور فرش

کاور فرش های مهام از طریق نمایندگان در سراسر کشور توزیع می گردد. و این محصولات شامل سایز های 6 و 9 و 12 متری می شوند. و براساس سلیقه خریداران موجود می باشند. به این گونه که مشتریان طبق دکوراسیونی که دارند. کاور فرش های مدنظر خود را پیدا و خریداری می کنند.

کیفیت بافت پارچه های شنل عالی است. و حالت مخملی که در بافت آن ها وجود دارد. لطافت و انعطاف پذیری عالی را به روفرشی ها می بخشد. به عنوان مثال زمانی که کاور فرش ها را بر روی فرش های خود نصب می کنید. با راه رفتن بر روی آن حس خوبی به شما دست می دهد.

فروش عمده روفرشی مهام یزد

بافندگی مهام در نظر دارد. خریدارانی که حجم سفارش خوبی دارند . و کاور فرش ها را در تعداد بالایی خریداری می کنند. تخفیف های خوبی را برای آن ها در نظر بگیرد. تا مشتریان از بابت قیمت روفرشی ها رضایت خاطر بهتری داشته باشند.

پخش انواع کاور فرش

کاور فرش ها دارای کش سرتاسری می باشند. و این کش ها روفرشی را در اطراف فرش محکم می کند. تا از جابه جایی روفرشی جلوگیری کند. و با توجه به اینکه در گوشه های روفرشی دو دوخت تعبیه شده است. به همین جهت زمانی که خریداران با مشکلی در هنگام نصب کردن آن مواجه شدند. به راحتی می توانند یکی از دوخت ها را باز کنند.

شرکت مهام بافت تولید کننده انواع روفرشی ها اعم از مخمل ، زرکدار و ابریشم و کاور فرش می باشد. خریدارانی که به دنبال خرید روفرشی با قیمت ارزان و شرایط پرداختی بهتر هستند. می توانند با ما در تماس باشند

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 3 =

خانه درباره ماتماس با ما