کارخانه بافندگی روفرشی مهام

کارخانه بافندگی روفرشی مهام

برای خرید مستقیم و بدون واسطه از کارخانه بافندگی روفرشی مهام با ما تماس بگیرید. واحد فروش شما را در خصوص بافت روفرشی ها و قیمت های عمده ای که روفرشی ها برای نماینده های ارسال می شوند. راهنمایی می کنند. برای گرفتن قیمت عمده روفرشی ها تماس بگیرید.

کارخانه بافندگی روفرشی مهام

روفرشی های مهام در انواع روفرشی های زرکدار ، ابریشم ، مخمل و روفرشی های کشدار تولید می شوند. و طرح های روفرشی در رنگ های شیکی به بازار عرضه می شوند. که توجه هر خریداری را به خود جلب می کنند. با توجه به تنوع عالی که روفرشی ها دارند. خریداران حق انتخاب بهتری خواهند داشت.

در اینجا قرار است در خصوص روفرشی های مهام توضیحات مختصری بدهیم. ابتدا با روفرشی های زرکدار شروع می کنیم. این روفرشی ها بافت مخملی دارند. و لابه لای بافت آن ها نخ زرک بافت شده است. به همین جهت براقیت خاصی دارند. و در وزن های 5 و 5.5 و 6 کیلویی تولید می شوند.

کارخانه بافندگی روفرشی مهام

روفرشی های ابریشم جزو بهترین روفرشی های بازار می باشند. این نوع روفرشی ها کیفیت بافت عالی دارند. به گونه ای که تراکم بافت آن ها به قدری بالا است. که آن را با فرش اشتباه می گیرند. و جذابیت و رنگ بندی منحصربه فردی دارد.

کاور فرش درجه1 مخملی

طرح بعدی که قرار است در مورد آن توضیح بدهیم. روفرشی کشدار مهام می باشد. این نوع روفرشی پارچه مخملی بسیار نرم و لطیف دارد. و از طریق کش های سرتاسری در اطراف فرش محکم می گردد. تا از حرکت آن بر روی فرش ها جلوگیری نماید. و با توجه به اینکه رنگ و نگار این نوع روفرشی ها متنوع می باشد. به همین جهت خریداران با سلیقه خود خریداری می کنند.

کارخانه بافندگی روفرشی مهام

کاور فرش مخملی ، رنگ را به خوبی به خود جذب می کند. به همین جهت زمانی که طرح و رنگ از طریق دستگاه دیجیتالی بر روی پارچه ها چاپ می گردد. ثبات لازم را بدست می آورد. و کم رنگ نمی شود.

جهت ارتباط با واحد فروش مهام بافت و اطلاع از میزان موجودی شرکت و هم چنین گرفتن لیست قیمت روفرشی ها با ما در تماس باشید.

عابدین زاده

09140908784

09137325660

www.mahambaft@gmail.com 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − پنج =

خانه درباره ماتماس با ما