کاور فرش مخملی دورو

کاور فرش مخملی دورو

اگر به دنبال کاور فرش مخملی دورو هستید. و بافت و رنگ آن برایتان اهمیت دارد. مجموعه ما عرضه کننده روفرشی های کشدار در طرح و رنگ های جذاب می باشد. برای گرفتن لیست قیمت کاور فرش ها حتما تماس بگیرید.

کاور فرش مخملی دورو

روفرشی های کشدار بافت مخملی دارند. و این عامل به کشسانی آن ها کمک زیادی می کند. و زمانی که خانوار ها کاور ها را بر روی فرش ها قرار می دهند. جالت مخملی روفرشی ها سبب می شود . جذب بافت فرش شوند. و ماندگاری بهتری داشته باشند.

برای اینکه روفرشی کشدار با کیفیت خوبی خریداری کنید. ابتدا باید جنس آن را بررسی کنید. یا اگر به صورت آنلاین خریداری می کنید. حتما از فروشنده آن سئوال کنید. تا در خصوص بافت روفرشی ها اطلاعات بهتری داشته باشید. و برای اینکه روفرشی باکیفیتی را خریداری کنید. باید دو طرف روفرشی ها مخملی شده باشد. و اگر یک طرف پارچه ها مخملی نباشد. این عامل سبب می گردد روفرشی روی فرش سر بخورد.

کاور فرش مخملی دورو

برای کاور کردن فرش های خود باید ابتدا سایز آن ها را یادداشت کنید. تا در صورتی که غیر استاندارد بود به فروشنده اطلاع بدهید. تا طبق سایز فرش شما روفرشی ها را ریسایز نماید. و با توجه به اینکه برش پارچه ها توسط خیاط ها انجام می گیرد. به همین جهت خریداران باید قبل از برش پارچه ، سایز فرش های خود را اعلام کنند. تا بعدا به مشکلی برنخورند.

سایز کاور فرش دورو

روفرشی های کشدار در سایز های 4 و 6 و 9 و 12 متری به بازار عرضه می شوند. و سایز های 6 و 9 و 4 متری در تناسب قیمت بالاتری دارند. و دلیل آن ضایعات پارچه آن می باشد. به همین جهت فروشنده ها مجبورند ان ها را با قیمت بالاتری به فروش برسانند.

کاور فرش مخملی دورو

روفرشی های کشدار در ابعاد استاندارد دور دوزی می شوند. به همین جهت اگر فرشتان غیر استاندارد می باشد. باید آن را به فروشنده اطلاع بدید. و زمانی که کاور ها را پهن کردید باید از محکمی کش ها و ابعاد ان خاطر جمع شوید. تا بعدا به مشکلی برنخورید

جهت کسب اطلاعات بیش تر در خصوص خرید و فروش روفرشی های کشدار مهام بافت می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.  

عابدین زاده

09140908784

9137325660

www.mahambaft@gmail.com  

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × دو =

خانه درباره ماتماس با ما