لیست قیمت عمده روفرشی

لیست قیمت عمده روفرشی

برای اطلاع از لیست قیمت عمده روفرشی با ما تماس بگیرید. تا در خصوص فروش و خرید روفرشی ها در بازار و نحوه ی سفارش دادن آن ها به اطلاعات بیش تری دسترسی داشته باشید.

لیست قیمت عمده روفرشی

روفرشی ها در قیمت های مختلفی به بازار عرضه می شوند. و با توجه به اینکه هر مدل از روفرشی ها کیفیت بافت متفاوتی دارند. به همین جهت قیمت های عمده روفرشی ها فرق می کند. به طور مثال روفرشی های مخمل ساده بافت مخملی و یکنواختی دارند. این مدل روفرشی ها قیمت مناسبی دارند.

قیمت روفرشی های مخمل در وزن های مختلف مشخص می گردد. برای اینکه قیمت عمده روفرشی ها را بگیرید. تماس بگیرید. روفرشی های زرکدار نوع دیگری از روفرشی ها هستند. که در قیمت های بالاتری به فروش میرسنند. و دلیل آن بافت بهتر و تراکم بالاتر نخ آن ها می باشد.

لیست قیمت عمده روفرشی

قیمت عمده روفرشی های ابریشم به نوع نخ و وزن آن ها بستگی دارد. یعنی هر چقدر وزن و تراکم روفرشی ها بیش تر باشد. با قیمت های بالاتری به فروش می رسند. و از آن جایی که قیمت روفرشی های ابریشم از سایر روفرشی ها بالاتر است. به عنوان گرانترین روفرشی یزد شناخته می شود. البته کیفیت بافت آن ها منحصر به فرد است.

قیمت انواع روفرشی عمده

روفرشی ها توسط نمایندگان در سراسر کشور توزیع می شوند. و با توجه به خریداران زیادی که وجود دارند. این محصول به بهترین نحو و با بهترین شرایط بدست مصرف کنندگان عزیز می رسد. و روفرشی یک محصول پرکاربرد . برای خانوار ها می باشد. و افراد در هر مکانی از آن استفاده می کنند. و کاربرد آن منحصر به منزل نمی شود.

قیمت فروش روفرشی ها به برند و مواد اولیه کارخانه بستگی دارد. و با توجه به اینکه هر شرکتی سیاست تولید به خصوص خود را دارد. به همین جهت روفرشی ها با قیمت های مختلفی در بازار خرید و فروش می شوند.

جهت گرفتن نمایندگی فروش محصولات مهام بافت یزد و گرفتن لیست قیمت روفرشی های سایز پادری با مدیر مربوطه تماس حاصل فرمایید.

عابدین زاده

9140908784

09137325660

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 8 =

خانه درباره ماتماس با ما