کارخانه تولید روفرشی

کارخانه تولید روفرشی

کارخانه تولید روفرشی در استان یزد قرار گرفته است. و شرکت مهام یکی از تولید کننده انواع روفرشی در شهرک شاهدیه یزد می باشد. برای گرفتن لیست قیمت کارخانه تماس بگیرید. و برای مراجعه حضوری لطفا از قبل هماهنگ کنید.

کارخانه تولید روفرشی

روفرشی های کارخانه در سایز های مختلفی تولید می شوند. و هر کدام از این سایز در شهر های مختلف ایران مشتریان مخصوص به خود را دارند. به عنوان مثال روفرشی های 9 متری در شهر قزوین فروش خوبی دارند. و روفرشی های سایز 12 متری در شهر هایی مانند بوشهر و فردوس و گرگان مخاطبان بهتری دارند. اینکه هر کدام از سایز ها مشتریان به خصوصی دارند. دلیل آن نیست که مشتریان از سایز های دیگر روفرشی ها استفاده نمی کنند.

شرکت تولیدی روفرشی انواع روفرشی ها را در طرح های افشان و طرح های شیک می بافد. و با توجه به حجم تقاضایی که برای روفرشی ها وجود دارد. کارخانه تنوع بالایی از این محصولات را تولید می کند. و طبق سفارش مشتریان برای آن ها ارسال می نماید.

کارخانه تولید روفرشی

بافندگی مهام در حال حاضر روفرشی های مخمل و زرکدار و ابریشم و کاور فرش را در سایز های مختلف تولید و به بازار عرضه می کند. و مشتریانی که تنوع طرح و رنگ برای ان ها اهمیت دارد. با ما تماس بگیرند. تا بابت قیمت و کیفیت روفرشی ها بیش تر صحبت کنیم.

تولید روفرشی عمده طوسی

روفرشی ها در 6 الی 7 رنگ زیبا تولید می شوند. و رنگ طوسی و سرمه ای روفرشی ها بیشترین فروش را به خود اختصاص می دهند. و دلیل آن این می باشد. که با دکوراسیون منازل همخوانی بهتری دارند. روفرشی های طوسی و سرمه ای به دلیل زمینه ی تیره ای که دارند. دیر تر کثیف می شوند. و سطح آن ها همیشه درخشان می ماند.

در صورتی که روفرشی های رنگ روشن زودتر کثیف می شوند. و افراد هر چند دفعه یکبار باید آنها را بشویند. در انتخاب روفرشی ها سعی کنید. روفرشی های را خریداری کنید که طرح و رنگ خوبی داشته باشند. تا جلوه  دکوراسیون منزل شما را تغییر دهند.

کارخانه تولید روفرشی

روفرشی های تولیدی در انواع متنوع روفرشی های زرکدار و روفرشی های مخمل درجه۱ و ابریشم در سایز استاندارد و در طرح های شیک در شرکت مهام بافت یزد تولید می شوند .

برای اطلاع از قیمت عمده طرح های جدید روفرشی طوسی  و سرمه ای و هم چنین سیاست فروش شرکت می توانید با واحد فروش ما در تماس باشید.

عابدین زاده

9140908784

09137325660

www.MAHAMBAFT@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × پنج =

خانه درباره ماتماس با ما