رنگ  بندی روفرشی کشدار

رنگ  بندی روفرشی کشدار

برای مشاهده ی رنگ  بندی روفرشی کشدارو طرح هایی که در شرکت ما تولید می شوند. می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر تماس بگیرید. تا همکاران فروش شما را راهنمایی کنند. ضمنا ارسال ما از طریق باربری و اتوبوس و پست و تیپاکس انجام میشود. و پرداخت درب منزل است

رنگ  بندی روفرشی کشدار

 کاور های فرش مثل هر محصول دیگری در رنگ های متنوعی تولید می شوند. و از آن جایی که روفرشی های کشدار یک محصول سلیقه ای هستند. به همین جهت شرکت تنوع طرح و رنگ آن ها را افزایش داده است. تا مشتریان با حق انتخاب بیش تری مواجه باشند.

در کاور فرش رنگ های خنثی و رنگ های تیره فروش بیش تری دارند. به عنوان مثال روفرشی های طوسی و سرمه ای با توجه به اینکه طرح های شیک در پس زمینه ی تیره چاپ می شوند. به همین جهت جلوه زیباتری را به خود می گیرند. و به دکوراسیون و چنش وسایل منزل همخوانی بهتری دارند.

رنگ  بندی روفرشی کشدار

رنگ های روشن مانند کرم و نسکافه ای و بژ فروش پایین تری دارند. و مشتریان خاصی که پس زمینه ی منزلشان تیره است. از کاور فرش های کرم استفاده می کنند. تا تضاد ایجاد شده جلوه بهتری را به منزلشان بدهد.

طرح های کاور فرش

روفرشی ها در طرح های مختلفی تولید می شوند. و اکثر طرح ها از فرش ها گرفته شده اند. و برای اینکه خریداران با طرح مورد نظر راحت تر باشند. کارخانه ها طرح ها را در کدبندی های مشخصی تولید می کنند. و خریداران براساس شماره کد و در سایز های مختلف 12 و 9 و 6 متری سفارش می دهند.

رنگ  بندی روفرشی کشدار

مدل روفرشی ها در جلوه منازل تاثیر به سزایی دارند. و در صورتی که افراد طرح های مد روز را انتخاب کنند. بیش تر طرح های وینتج و جدید به کار آن ها می آید.

جهت کسب اطلاعات بیش تر در خصوص بافت و قیمت روفرشی های کشدار مهام بافت و هم چنین آشنائیت با مجموعه می توانید با واحد فروش ما در تماس باشید. و از همکاران ما مشاوره رایگان بگیرید.

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 4 =

خانه درباره ماتماس با ما