مدل های روفرشی کشدار یزد

فروش کاور فرش ارزان قیمت

خرید و فروش کاور فرش ارزان قیمت در مجموعه ما انجام می گیرد. و خریدارانی که به دنبال روفرشی کشدار ارزان و در طرح های شیک می باشند. با ما تماس بگیرید تا همکاران شما را در خصوص قیمت ها و طرح های روفرشی راهنمایی کنند.

فروش کاور فرش ارزان قیمت

روفرشی های کشدار از جمله محصولاتی می باشند. که از جنس پارچه مخمل دورو هستند. و با توجه به مواد اولیه و وزن آن ها با قیمت های مناسبی به بازار عرضه می شوند. و مشتریان روفرشی های کشدار را با کمترین قیمت خریداری می کنند.

فرش یک محصول لوکس است. و با توجه به گران شده نخ ، امروزه قیمت فرش ها گران شده است. و هر فردی قادر به خرید آن نمی باشد. برخی از افراد فرش های قدیمی در منزل خود دارند. و قادر به خرید فرش های گران قیمت نمی باشند. با استفاده از کاور فرش به راحتی طرح و جلوه بهتری را به فرش های خود می دهند. و زمانی که کاور ها کثیف شدند. از طریق پاک کننده ها تمیز می شوند.

فروش کاور فرش ارزان قیمت

روفرشی های کشدار در سایز های 6 و 9 و 12 متری و در طرح های متنوعی تولید می شوند. و خریداران به راحتی مدل و رنگ هایی که مدنظرشان است. را پیدا و خریداری می کنند.

کیفیت پارچه روفرشی کشدار

کاور فرش های جدید از جنس پارچه ی شنل مخمل می باشند. و از جمله مزیت های آن ها می توان به این مورد اشاره کرد. که هر دو طرف مخملی شده اند. و این عامل به ماندگاری و لطافت بهتر آن ها کمک چندانی می کند.

پارچه شنل بعد از اینکه بافته شد. باید در دستگاه هایی با درجه حرارت بالا تثبیت گردد. تا زمانی که رنگ و طرح بر روی آن ها چاپ می گردد. رنگ به خوبی جذب بافت پارچه گردد. و ماندگاری بالاتری را بدست بیاورد. برای اینکه روفرشی های کشدار را بشویید. حتما ان ها را با آب ولرم یعنی نه زیاد سرد و نه زیاد گرم شستشو دهید.

جهت اطلاع از قیمت روفرشی های کشدار در طرح های مختلف و مشاوره در خصوص خرید و فروش آن ها با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید .

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.milladtrade@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + 18 =

خانه درباره ماتماس با ما