قیمت کاور فرش دورو مخمل

قیمت کاور فرش دورو مخمل

برای اطلاع از قیمت کاور فرش دورو مخمل در بازار و خرید انواع روفرشی های کشدار باکیفیت با ما در تماس باشید. تا در خصوص بافت آن ها و نحوه ی فیکس کردن روفرشی ها به اطلاعات بیش تری دسترسی داشته باشید.

قیمت کاور فرش دورو مخمل

روفرشی های کشدار در طرح های زیبایی تولید می شوند. و خریداران با توجه به سلیقه هایی که دارند. مدل و رنگ های کاور فرش را براساس دکوراسیون و فرش های خود خریداری می کنند. روفرشی های کشدار از محصولات جدید بازار داخلی می باشند. به همین جهت استقبال زیادی از آن ها شده است.

قیمت این محصولات به کاغذ چاپ و نوع پارچه و کش های اطراف آن و هم چنین دستمزد خیاط ها بستگی دارد. هر چقدر کیفیت پارچه ها بهتر باشد. و کارخانه از کاغذ چاپ بهتری برای تولید روفرشی ها استفاده نماید. روفرشی کشدار از کیفیت بالاتری برخوردار می گردد. و خریداران از بابت جلوه و رنگ و کیفیت بافت روفرشی ها رضایت خاطر بهتری خواهند داشت.

قیمت کاور فرش دورو مخمل

قیمت روفرشی های کشدار به نرخ ارز وابسته می باشد. و از آن جایی که کاغذ چاپ آن ها وارداتی است. به همین جهت هر چقدر نرخ دلار بالاتر رود. قیمت آن ها نیز بیش تر می شود. و مصرف کننده گان عزیز باید آن ها را با قیمت بیشتری تهیه کنند.

قیمت روفرشی کشدار مخمل دورو

روفرشی های 12 متری در حال حاضر در قیمت های 1000.000 تومان تا 1.050.000 تومان به صورت عمده خرید و فروش میشوند. با توجه به اینکه نرخ تورم در کشور صعودی است. به همین جهت قیمت ها روز به روز در حال بیش تر شدن می باشند.

قیمت کاور فرش دورو مخمل

اگر قصد خرید روفرشی کشدار درجه1 دورو مخمل را دارید. و طرح و رنگ خاصی مدنظرتون هست. حتما با واحد فروش شرکت در تماس باشید. تا کارشناسان شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

شرکت ما تولید کننده انواع روفرشی های ارزان قیمت کشدار  می باشد. جهت کسب اطلاعات در خصوص خرید و فروش و صادرات روفرشی ها با ما تماس بگیرید.

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.milladtrade@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 4 =

خانه درباره ماتماس با ما